Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb er 4 coolermaster SAF-B82 in zitten, waaien aardig en maken geen overdreven lawaai. Als je ze op 7 volt (of nog mooier op 5 volt) laat lopen hoor je ze nagenoeg niet(op 5 volt hoor je nix) Uiteraard is met een lager voltage de luchtopbrengst ook lager. De B van B82 betekend dat hij kogellagers(Ballbearings) heeft in tegenstelling tot type S die glijlagers(Sleevebearings) heeft. Kogellagers maken iets meer geluid maar gaan langer mee. http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/section.do?section=151 €5,- , is dat een net prijsje? , daar heb je er 3 voor!
Link naar reactie
Ik heb er 4 coolermaster SAF-B82 in zitten, waaien aardig en maken geen overdreven lawaai. Als je ze op 7 volt (of nog mooier op 5 volt) laat lopen hoor je ze nagenoeg niet(op 5 volt hoor je nix) Uiteraard is met een lager voltage de luchtopbrengst ook lager. De B van B82 betekend dat hij kogellagers(Ballbearings) heeft in tegenstelling tot type S die glijlagers(Sleevebearings) heeft. Kogellagers maken iets meer geluid maar gaan langer mee. http://silverapp1.mycom.nl/MyCom/Store/section.do?section=151 €5,- , is dat een net prijsje? , daar heb je er 3 voor 15 euro!
Link naar reactie
[quote:a7387c1d1f="computer_nerdo"]de geluids productie kan me niet zo heeel veel schelen (okee het moet niet meer dan 40 decibel ofzo zijn) de koeler die ik hierboven voorstelde is ongeveer 10 euro[/quote:a7387c1d1f] Als je er niet zulke hoge eisen aan stelt, voldoet haast elke fan wel. Elke computer winkel moet die wel hebben. Zo'n goedkope moet je wel voor 2 euro kunnen krijgen
Link naar reactie
[quote:11a945013b="no_name"][quote:11a945013b="computer_nerdo"]de geluids productie kan me niet zo heeel veel schelen (okee het moet niet meer dan 40 decibel ofzo zijn) de koeler die ik hierboven voorstelde is ongeveer 10 euro[/quote:11a945013b] Als je er niet zulke hoge eisen aan stelt, voldoet haast elke fan wel. Elke computer winkel moet die wel hebben. Zo'n goedkope moet je wel voor 2 euro kunnen krijgen[/quote:11a945013b] hebben die van 2 euro ook een hoge lucht doorvoer??
Link naar reactie
[quote:e7afb6a569="computer_nerdo"][quote:e7afb6a569="no_name"][quote:e7afb6a569="computer_nerdo"]de geluids productie kan me niet zo heeel veel schelen (okee het moet niet meer dan 40 decibel ofzo zijn) de koeler die ik hierboven voorstelde is ongeveer 10 euro[/quote:e7afb6a569] Als je er niet zulke hoge eisen aan stelt, voldoet haast elke fan wel. Elke computer winkel moet die wel hebben. Zo'n goedkope moet je wel voor 2 euro kunnen krijgen[/quote:e7afb6a569] hebben die van 2 euro ook een hoge lucht doorvoer??[/quote:e7afb6a569] waarschijnlijk niet. 't zijn dan van die cheep-o dingen van 2 euro. Maar dan doe je er toch wat meer in.
Link naar reactie
Jep die gaatjes kun je er wel uitdremelen. Maar dan zou ik wel weer een fanguard voor zetten (tenzei je computer op een onmogelijk bereikbare plek staat). Fanguard zijn maar heel dun, dus de weerstand zal miniem zijn. Want geloof mij, het voelt niet lekker als je je vinger in een draaiende fan zet, en je fan kan natuurlijk ook kapot slaan.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...