Ga naar inhoud

HP Scanjet 5300C scanner hardwarefout


Aanbevolen berichten

Ik heb een HP Scanjet 5300C scanner die ik onder WIndows Xp wil installeren. Vroeger werkte dit perfect maar na het formateren van mijn harde schijf krijg ik de scanner niet meer geïnstalleerd. Ik krijg meteen de melding dat er een probleem opgetreden is bij de installatie van de nieuwe hardware. Ik heb de laatste drivers al gedownload van de HP site maar ook dit werkt niet. Weet iemand een oplossing?
Link naar reactie
Heb je na het formatteren en voor het installeren van XP de scanner losgekoppeld van de PC? Volgens de handleiding moet je namenlijk eerst de software installeren en als die installatie is afgerond (inclusief opnieuw opstarten) dan pas mag de scanner aangesloten worden. Je kunt dat nu nog proberen door eerst bij de hardwareconfiguratie alle verwijzingen naar de scanner te verwijderen, de scanner loskoppelen, software installeren en scanner weer aansluiten. Ik heb zelf ook een 5300C scanner en die werkt probleemloos onder XP Pro. Het is overigens wel verstandig om eers op de website van HP de nieuwste driver te downloaden.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...