Ga naar inhoud

kleinere cd's?


Aanbevolen berichten

Die mini-cdtjes kosten € 8,50 per vijf bij [url=http://www.freerecordshop.nl/pages/ProductView.asp?ProductID=99362]Free record shop[/url]. Die visitekaart-cdtjes zullen wel nog duurder zijn. Bovendien werken die niet op elke computer. Ik heb er toen laatst een gehad op een beurs en pas de 3e computer waar ik hem op probeerde deed ie het. Lijkt me niet handig als je promo de prullenbak in verdwijnt omdat hij niet gedraaid kan worden.
Link naar reactie
[quote:a8b920bdff="no_name"]Ik zag laatst ook van die recht hoekige cd'tjes. In de vorm van een creditcard, alleen dan met een gat er in. Best wel grappig om zo'n dingetje als visitekaartje te gebruiken 8)[/quote:a8b920bdff] [quote:a8b920bdff="PS"] Die visitekaart-cdtjes zullen wel nog duurder zijn. Bovendien werken die niet op elke computer.[/quote:a8b920bdff] Dat zegt ie ...gamma. Ik ga eens kijken waar ik er wat kan vinden. Ik vond het al raar dat die shown-of computerwinkels: dixons, megapool en expert ze niet hadden. Zeker niet goed genoeg gekeken.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...