Ga naar inhoud

Computer sluit niet af??


Aanbevolen berichten

[quote:65fd1475f7="Ed1"]Ik zie geen knopje advanced power mangement, ben ik gek??[/quote:65fd1475f7] Settings -> Control Panel -> Power Options. Als je daar geen Advanced Power Management kan vinden moet je ff controleren of je in de bios van je moederbord APM en ACPI wel hebt ingeschakeld. (ik neem aan dat dat trouwens wel goed is, want je zei dat het eerder met ME wel werkte.)
Link naar reactie
Ik heb hetzelfde probleem. Ik heb een dualboot met Win95 (omdat ik een dvd heb die alleen onder 95 kan afspelen) 95 sluit wel goed af , maar XPpro niet. Waar ik in mn vorige installatie van XP ook nog de knop APM had, heb ik dit deze keer niet. Biosinstelling kan t ook niet zijn want 95 sluit dus wel goed af. Waar zou ik nu nog kunnen kijken??
Link naar reactie
(toch de tekst in mijn link hierboven gelezen? :) ) Aanvulling erop: Als het tabblad niet aanwezig is, moet je in de bios 'Advanced Power Management' aanzetten en de computer weer opstarten. Daarna behoort de tab aanwezig te zijn. Er schijnt op nieuwere computers ook nog zoiets als ACPI te zitten, dat hetzelfde doet en dan een tab ACPI te zien zou moeten geven, met dezelfde mogelijkheid. (Mocht je werken met een nieuwe computer waarvan het BIOS wel up-to-date is, dan is het niet mogelijk om het AMP-tabblad te openen.)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...