Ga naar inhoud

Desktop vervanger


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een desktop vervanger.... nu zit ik te denken aan een ...Asus l3800c Processor (cache) Mobile Intel® Pentium® 4 processor - M 1.8 GHz (512 KB L2 cache) Display (max. resolution) 15.0“ SXGA TFT (1400 x 1050) Graphics 32MB DDR SDRAM ATI M7-P/D Hard disk 40 GB Memory (max.) 256 MB DDR (1024 MB) Optical device 8x DVD / 8x8x24x CDRW Combo (Internal) Floppy Disk Drive Yes (Internal) Modem Yes Networking Yes Audio Audio system with stereo speakers I/O Ports 2 x Type II or 1 x Type III PCMCIA slot 1 x RJ-11 jack for Modem 1 x RJ-45 jack for Ethernet 1 x DC-in jack for AC adapter 1 x serial port 1 x parallel port 1 x PS/2-compatibble keyboard/mouse port 1 x external VGA port / Mini D-sub 1 x SPDIF optical out combo w/ Speaker out/ Microphone-in 1 x FIR (Fast Infrared Red) port 2 x USB ports 2 x Firewire/IEEEE 1394 port 1 x Portbar II Port Battery Type Li-Ion Maximum Battery Life 2.5 hours Weight 3.2 kg / 7.0 lbs Dimensions (W x H x D) 326 mm (W) x 37/42 mm (H) x 267 mm (D) Operating System (language) Optional Warranty (countries) 2 Years Pickup & Return Heeft iemand hier ervaring mee.... en zo ja...is dit ook een goeie desktop vervanger...?
Link naar reactie
Ik heb nu een desktop P2 400 Mghz die blijf ik ook gewoon gebriuken... en ik heb een IBM thinkpad 600e dit is ook een p2 366 mghz... nu moet ik gaan kiezen of een nieuwe desktop of een nieuwe laptop als ik een neuwe desktop neem zit ik altijd in m´n uppie.... :( dat vind ik ongezellig...daarom heb ik liever een laptop.. maar omdat ze zo duur zijn wil ik wel meteen een goeie.... daarom kwam ik dus op de Asus L3800c... :roll:
Link naar reactie
Houd er rekening mee dat laptops zo goed als niet uit te breiden zijn. Als je iets wilt hebben koopt dit dan in 1 keer! Ik weet niet waar je hem voor wil gebruiken? Dit is opzich een leuk laptopje alleen zoals gezegt kan de cpu en gpu (videokaart) sneller. bij de gpu (dis misvaating is alleen de chipset) dus bij de videokaart moet je er wel goed op letten dat het geheugen niet shared is. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...