Ga naar inhoud

cdromspeler vind geen bestanden


Aanbevolen berichten

Ik heb een probleem, De laatste tijd geeft mijn cdromspeler fouten aan dat hij geen bestanden zoals ,cabs,drivers kan vinden. Oer vervelend, want het zijn programma's die eerst zonder problemen te instaleren waren. Nu foutmelding op foutmelding...grr En het gekke is, waneer ik de bestanden via de windows zoekfunctie laat opzoeken dan wordt het wel gevonden op de cdrom. wie weet raad?? Ik gebruik 98 sec, hp cd writer 9100 en LG 52X cdromspeler Beide spelers vertonen deze foutmeldingen
Link naar reactie
Oo, het gaat niet specifiek op als ik mijn windows 98 cd gebruik, maar ook andere cdroms, die eerst zonder problemen geinstaleerd konden worden. Tijdje geleden wilde ik xp er weer op zetten, normaal geen enkele probleem, maar nu geeft hij steeds aan dat er bestanden niet te vinden zijn. Dan gaat het om "cabs" een drivers. UIt wanhoop ben ik maar weer naar 98 over gegaan, maar die instalatie verliep ook niet vlekkeloos. [b:669df3d9e2]Waarom vinden mijn cdromspelers nu geen bestanden die ze eerst zonder problemen wel vonden???[/b:669df3d9e2]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...