Ga naar inhoud

E-tech Type:1.1 ISDN modem aangeschaft


Aanbevolen berichten

een vriend van mij, heeft op mijn aan raden bij mycom een dolphin USB . Nu heeft hij het volgende probleem telkens als hij de computer opstart verschijnt er een blauw beeldscherm en doet de computer niets meer. We hebben ook al verschillende driver updates uitgeprobeerd, maar niets helpt er verschijnt weer een blauw beeldscherm. Pas als hij onder apparaatbeheer zijn usb isdn modem uitschakeld en de computer opnieuw opstart doet de computer weer normaal. Als hij dan onder apparaatbeheer zijn isdn usb modem activeerd kan hij gewoon internetten, maar moet hij de modem daarna weer deactiveren om vastlopen en een blauw beeldscherm bij herstarten van de computer tevoorkomen. Zijn computer is een medion pentium systeem(Gekocht bij albertheijn) met een sis 648 chipset en: windows xp home edition, usb 2.0 , een geforce ti 4200 kaart en een ingebouwde modem die we hadden uitgeschakeld toen we de usb modem aansloten. Ik hoop dat iemand raad weet. met vriendelijke groet, Ricardo
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...