Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

vraag 1 hoe kom ik erachter of ik een atx kast heb. vraag 2 wil hem upgraden maar mag niet te veel kosten tot 200€ mijn systeem is amd-k6 2 400mhz 160 mb geheugen 40 gig hd 52 speed cdrom philips cdrw wat heb ik allemaal nodig volgens mij is het wel atx maar weet niet 100% kan het alleen met ander mobo en cpu of komt er meer bij kijken werken met computer lukt goed maar bouwen nog niet veel gedaan
Link naar reactie
Je moet een nieuw moederbord en processor hebben. Het vervelende van een nieuw moederbord is dat je dan meestal vastzit aan nieuw ram. Er zijn moederborden die ddr en sdram slikken, maar dat is waarschijnlijk wel 133 sdram en geen 100. Probeer eerst eens uit te vinden of je 100 of 133 hebt. Ik dacht dat Soltek zo'n moederbord heeft, maar dat weet ik niet zeker. Amd moederbord heb je wel voor 75 euro denk ik, 1800+ voor zo'n 80.
Link naar reactie
ECS K7SELM-C,audio,lan,vga,duron xp 1200 100 € ECS K7SELM-C,audio,lan,vga,duron xp 1300 135 € Zoals je ziet is alles "onboard" en CPU inbegrepen. Dit zijn zowat de allergoedkoopste uprade mogelijkheden, je moet enkel nog geheugen bijkopen. Verwacht nu niet dat je hiermee snelle game's kan spelen, ook het achteraf upgraden is niet mogelijk. Eddy
Link naar reactie
[quote:ad745834c5="Brbnts rkl"]Even de kast openrukken en op de voeding kijken - daar hoort een sticker op te zitten waarop met grote letters ATX staat.[/quote:ad745834c5] Je kan het ook zien aan de voeding stekker(s) die op het mobo ingeplugd zijn. 1=ATX 2=AT [quote:ad745834c5="plextor"] .......daar past wel een amd k6/2 500>amd k6/3 500 op maar die zijn niet meer te krijgen.[/quote:ad745834c5] 2e hands kan je alles nog krijgen.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...