Ga naar inhoud

Ik kan niet op volle snelheid branden !!!!


Aanbevolen berichten

Ik heb een oude compaq hier nog staan type 5726. Ik heb hierin al verschillende branders gehad 4 speed, 8 speed, 16 speed, 32 speed en nu de 52 speed. Waaronder yamaha sony en liteon. De 52 speed is van liteon en bij elke brander kom ik gewoon niet hoger dan ongeveer 16 speed. Ik zat laatst wat te snuffelen zag ik dat mn dma niet aan stond van mn moederbord. Ik probeer het dus direct aan te zetten opnieuw opstarten maar zonder succes. Het vinkje is alweer weg. Moet ik nu mn moederbord opdaten ofzo? Mn instellingen van mn brander hardeschijf en dvd is master - hardeschijf slave - dvd speler , brander. HELP !!! O-)
Link naar reactie
Dat heeft allemaal niks uitgemaakt dan wordt het voor mij allemaal nog langzamer stel ik brand vanaf de hardeschijf. Ik krijg gewoon mijn dma niet aan en nu ook opeens niet meer van mn dvd speler. Heel vaag! De cds daar kan het niet aanliggen, want ik heb platinum 48x speed. Ik heb wel is zn test gedaan van hoe snel mijn hardeschijf het support. Dat was maar 16 ofzo. Terwijl ik dus een ibm 47 gb heb. Die had ik toen gelijk samen gekocht met een 16 speed brander. Maar ik heb op mn school gehoord dat een jongen met een nieuwe pc hier ook last van had en jahoor hij had zn dm aangezet en het werkte toen wel. Dus het probleem is mn dma van mn moederbord. Wie kan er uitzoeken of ik nu iets met flashen ofzo. Ik snap er geen drol meer van telkens zet ik dus dma van mn meoderbord aan en van mn dvd speler. Maar als je hem reboot dan staat het weer terug.
Link naar reactie
[quote:fed4264681="brotherofevil"]Ik heb net de via 4 in 1 drivers geupdate en mn liteon 52 speed met nieuwe firmware voorzien. Mijn dvd speler was al voorzien van de nieuwe firmware. Kan ik ook nog mn hardeschijf voorzien van een firmware ofzo. Het lukkt namelijk nog steeds niet ![/quote:fed4264681]wat moet je met 4x1 drivers? je heb een p3 500mhz :lol: :lol: Components. The Compaq Presario 5726 is powered by a 500MHz Pentium III processor with a 100MHz system bus and 512KB of L2 cache. Surprisingly, the system ships with only 96MB of SDRAM. Most 500MHz systems are shipping with an average of 128MB of Synchronous Dynamic random-access memory (SDRAM), but you can expand this system to 384MB. One impressive component is the 19GB Quantum Bigfoot hard drive. Although this system has a built-in Zip drive to save data and conduct backups, there is plenty of room for your multimedia programs on this hard drive. :lol: :lol:
Link naar reactie
Wat ik ermee wil zeggen is, dat je niet hoeft te proberen om mij belachelijk te maken. Ik heb hier al een tijdje een nieuwe pc staan die waarschijnlijk veel vetter is dan die van jou :D 8). Het gaat erom dat ik het nooit voorelkaar heb gekregen om dat ding op dma te krijgen dus dat wil ik wel. Zijn er geen oplossingen ofzo?
Link naar reactie
[quote:12d4763962="brotherofevil"]Wat ik ermee wil zeggen is, dat je niet hoeft te proberen om mij belachelijk te maken. Ik heb hier al een tijdje een nieuwe pc staan die waarschijnlijk veel vetter is dan die van jou :D 8). Het gaat erom dat ik het nooit voorelkaar heb gekregen om dat ding op dma te krijgen dus dat wil ik wel. Zijn er geen oplossingen ofzo?[/quote:12d4763962] wat een klein kind ben je de mijne is grooter dan de jouwe :evil: :evil: :evil:
Link naar reactie
[quote:05068799f6="brotherofevil"]Dat is de usa versie vriend. Ik heb de europeese versie!!!. Ik heb een chipset van VIa dus ik heb dat gebruikt. Maar ik wil wel graag bruikbare info.[/quote:05068799f6] Nee dit is pas kinderwerk. Je lachte omdat het een p3 500 was. Geef je ook nog is de verkeerde omschrijving en nu vind je het vreemd dat ik je terug pak. Je gaf trouwens ook niet eens antwoord op de vraag. Toch weer een reply teveel :wink: :wink: :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...