Ga naar inhoud

Printen vanuit Exact 5.0(DOS) met Epson Styles C80


Aanbevolen berichten

Ik gebruik nog Exact 5.0 (DOS-versie) Boekhouden. Tot voor kort had in Windows 98 met de Styles 660 printer. In Exact gaf ik als printer Epson FX850/1050. Alles werkte prima. Sinds kort werk ik met Windows XP en een Epson Styles C80 printer (kan vanuit DOS printen) met USB voor Windows en LPT1 voor DOS Vanuit DOS printen gaat goed; via Windows XP de DOS printer aansturen werkt ook. Zelfs Exact werkt goed via Epson FX850/1050. Slechts één probleem. Vanauit Exact wordt elke keer een gedeelte van het te printen bestand afgedrukt. Wie kan mij helpen aan een oplossing ? Alvast bedankt j.wolf@hccnet.nl
Link naar reactie
ik ken noch exact, noch de betreffende epsonprinter. dus ik doe maar een gooi. wat ik zou doen: wordt er ook maar een deel afgedrukt als je in de echte dos werkt (dus niet in de dosbox)? wat ik ook zou doen is: experimenteren met het instellen van een ander type printer als die fx850. het zou kunnen dat die c80 beter met een ander type te emuleren is.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...