Ga naar inhoud

HP Photosmart 120 ?


Aanbevolen berichten

Hoi, Omdat ik binnenkort voor mijn studie naar het buitenland vertrek ben ik op zoek naar een ( goedkope! /me is student :P ) digitale camera om het thuisfront wat impressies te kunnen bezorgen. Nu zag ik ergens de HP Photosmart 120 te koop voor 100 Euro. Ik realiseer me natuurlijk wel dat je voor die prijs geen schitterende camera kan hebben, maar zou deze goed genoeg zijn om wat leuke plaatjes mee te kunnen schieten ? Ik hoop dat iemand op dit forum iets weet over deze camera.
Link naar reactie
als het juist maar is om wat fototjes te trekken en te tonen aan wat familie, is die camea wel goed te doen hoor, foto's op het net hebben meestal nog een lagere resolutie endaar zie je toch ook duidelijk wat de bedoeling is . Zolang je de foto's iet zal afdrukken op a4 formaat of foto's bewerken heb je nniet meer nodig, het mag natuurlijk wel maar als je budget het niet toelaat, is er niets aan te doen.
Link naar reactie
Ik zag vandaag bij de kijkshop een leuk cameraatje van Trust staan voor 119 euro 3.1Megapixel min resolutie 640x480 en max iets van 12xx bij 11xx dacht ik Zou dit iets zijn? Waar moet ik trouwes verder op letten bij de aankoop van een camera? Is alles boven de 2 megapixel acceptabel? Of moet ik ook letten op de lens enzo?
Link naar reactie
als je foto's neemt van 3 megapixel mag je rekenen op jpg's tussen de 400 en de 600 (kan iets afwijken) kb, dus koop je maar al een kaartje bij, eentje van 64 mb of zo, doe dat wel voor je vertrekt, ik had eens een kaartje nodig in kreta (wat nu niet bepaald het eind van de wereld is) en ik mocht al naar de hoofdstad gaan zoeken naar een winkel die deze kaartjes verkocht(deze kaartje waren in dit geval compact flash en die zijn nogal populair, amdere modellen zoals smart media, secure digital, ... zullen nog moeilijker te vinden zijn in sommige landen)
Link naar reactie
Ok, het is uiteindelijk een FAMILYC@M 500 FLASH van Trust geworden, voor 99 euro bij de kijkshop. Zoals eigelijk al aangegeven door diverse mensen geen supercamera, maar na een tijdje spelen kan ik er heel redelijke plaatjes mee schieten. Hij heeft alleen moeite met licht/donker situaties, maar als je die een beetje vermijd is het goed te doen! Als ooit het schip met geld binnenkomt koop ik een keer een "echte" camera :D iig bedankt allemaal voor de reacties!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...