Ga naar inhoud

Combinatie Harde schijf en brander werkt niet?


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb net een nieuwe harde schijf geïnstalleerd-->Maxtor 60 gB. Ik heb een brander--> Philips PCRW804. Voordat ik de nieuwe schijf had geïnstalleerd gebruikte ik een iets oudere versie van nero burning rom en ging het burnen altijd goed (op enkele foutjes na) NU heb ik nieuwe schijf + nieuwste versie van nero en het gaat constant verkeerd. Oude versie geprobeerd, wil ook niet lukken. Andere programma's-->easy cd creator, nieuw en oud wil ook niet lukken. Zitten de harde schijf en de brander elkaar in de weg?? Het lampje brand wel steeds als hij brand en na finishing zie je op de cd-r dat er geschreven, maar na luisteren in cd-speler doet hij niks. HELP Thnx
Link naar reactie
Mijn brander is afgelopen weken ook stil komen te vallen, het volgende heb ik gedaan en hij werkt weer. Mijn bios geflashed (van de brander) Nero ge-update ahead.com had een nieuwere versie dan ik op cd (om eventueel terug te gaan naar een oude versie moet je ook de map ahead verwijderen). Achteraf lag het bij mij vermoedelijk aan een nieuwe media-player, maar zoals gezegd bij mij werkt alles nu weer. Succes!
Link naar reactie
ik heb drie apparaten op de IDE-aansluitingen, 1st master = HD 1st slave = CD-ROM 2st master = Brander 2st slave = nog niks P2 350mhz, asus 440 bx p2b, 192 mb, 60 gb maxtor, philips brander, W-XP Pro maar ik snap het niet, want voor voor nieuwe harde schijf deed alles normaal. Ik heb nog nooit gehoord van bios van brander updaten, is dat niet gewoon drivers updaten???? ik krijg geen foutmeldingen, dat is juist het rare, alles 'lijkt' goed te zijn gegaan, totdat ik het schijfje wil beluisteren of bekijken: dan staat er 'niks' op ?!?!?!? :-? Aoks
Link naar reactie
  • 2 weken later...
ok ik heb nu eindelijk mijn firmware kunnen upgraden, gedaan via windows 98, maar ik wil nu burnen via windows xp, maar het gaat nog steeds niet !!!, wat kan nou mijn probleem zijn, de ene keer wordt de volledige audio-cd geburnd maar is er niks te horen met de cd-speler en de andere keer houdt hij halverwege op en loopt mijn computer vast !
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...