Ga naar inhoud

Medionshop.de


Aanbevolen berichten

Haj, Ik was een beetje aan het surfen en kwam op medionshop.de... dit is heb bedrijf waar de Aldi zijn spotgoedkope pc's vandaan haalt. Nu zag ik een verbazende aanbieding: [url=http://www.medionshop.de/shop?0000000b0000000900530ec40000003734135898&ArtDetail.curritem=2]Bekijk[/url] Voor een fantastische prijs van 1179.00 Euro, nix van te zeggen dus. Maar nu heb ik een vraagje: [i:feb6dabeab]Als ik in Duitsland een PC koop, zitten er dan verschillen in met een pc van hier?[/i:feb6dabeab] Behalve dat er een Duits OS en Duitse Software bij zit. [i:feb6dabeab]Met andere woorden: Als ik de harddisk formatteer, heb ik dan dezelfde pc als hier?[/i:feb6dabeab] [b:feb6dabeab]Alvast bedankt![/b:feb6dabeab]
Link naar reactie
aldi heeft super spullen, niks huismerk, maar gewoon kwaliteit. medion heeft ook een nl versie, www.lifetec.nl. dat is de nederlandse afdeling van medion. heeeeeel misschien kunnen die je helpen, mocht je ooit je garantie nodig hebben. maar ik zou het zeker doen, de pc waar ik dit op tik is geweldig! een keer een probleempje met mn brander gehad, ik kon hem voor niks opsturen, en binnen een week had ik een nieuwe! succes, jules ps 't podium ruult!!!!!!!! :wink: (venray hé)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...