Ga naar inhoud

LiteOn DVD speler raar??


Aanbevolen berichten

Lite-On DVD-Rom 16x48x IDE Retail Deze heb ik een jaar of 3 geleden bij gistron gekocht. Het probleem is dat ie af en toe geen CD's wil inlezen en er komt dan in Winhoos een melding dat er geen geldig Media aanwezig is. Als ik dezelfde CD dan in mijn brander doe gaat het wel goed. Wordt het tijd voor een nieuwe DVD speler??????? (heeft iemand ervaringen met de zwarte frontjes van Lite-On icm een zwarte Chieftec Dragon serie??)
Link naar reactie
ik denk dak het zelfde probleem heb als jij ik heb die breander namenlijk ook (denk ik) ik druk altijd een keer mijn ide kabels aan en hij doet bhetr weer soms start ik gewoon opnieuw op en dan doet hij het ook weer ik heb al gekeken op het i net voor troubleshooting bij van allerlei rare paginas maar kon niks vinden ik zou het gewoon laten zitten en er van uitgaan dat het ouderdom is (btw wat the *** is ''winhoos'' da zie ik wel eens vaker maar k weet nie wat het is)
Link naar reactie
Winhoos is gwoon Windows :wink: Die brander is een Lite On (ook ja) 32x12x40. Duz 40x lezen. De IDE kabel aandrukken heeft niet gebaat. Ik ga denk ik mijn DVD spelertje eff open schroeven (nee zit geen garantie meer op) en eff de lens schoonmaken. Een vriend van mij heeft precies hetzelfde probleem met dezelfde DVD speler gehad. Kan het ook gwoon aan t type DVD speler liggen. (hij zat nog binne garantie periode)
Link naar reactie
[quote:fb03133f3c="Red Dragon"][quote:fb03133f3c="De Geest Van Oirlo"] (heeft iemand ervaringen met de zwarte frontjes van Lite-On icm een zwarte Chieftec Dragon serie??)[/quote:fb03133f3c] Yeps. ikke check me Systeem specs :) zwart op zilver ziet er goed uit 8)[/quote:fb03133f3c] heb je ook ergens een fotow staan van je case? (waar de frontje natuurlijk zichbaar op zijn :wink: ) Dan kan ik het soort zwart van mijn toren +/- vergelijken. Zijn er eigenlijk ook zo'n soort frontjes voor diskette stations??
Link naar reactie
Dan heb ik nog een vraag: WAAR THE *PIEP* KUN JE DIE DINGEN KOPEN??? Zelfs in de pricewatch van tweakers.net staan ze niet :-? Ik heb ze nog maar bij 1 bedrijf los gezien en dat is bij sallandautomatisering. Daar wil ik echter niet bestellen omdat ik daar een conflict mee heb. Bij eynstein hebben ze alleen een complete DVD speler in t zwart. Daar schiet ik ook niks mee op.
Link naar reactie
Ik heb wel een zilveren CHieftec kast, maar ze zijn echt Zwart Zwart, dus aan de donker kant zeg maar ;) In een zwarte chieftec ook mooi lijkt me. ik heb helaas geen foto voor je :( ik zal er is een keer een maken. Ik heb alles gehaald bij www.wintelco.nl erg goeie webshop heb er goeie ervaringen mee (no SPAM intended) Je kan daar echter niet los frontjes kopen, echter wel een Zwarte Brannder en DVD van Lite-on en ik heb daar een Zwarte Samsung FDD gehaald. ik heb nu zwart: Lite-on 16x48x DVD-rom Lite-on 52x24x52x CD-brander Samsung FDD past prima bij elkaar.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...