Ga naar inhoud

Epson 800+ reinigen


Aanbevolen berichten

[url=http://www.ikprintgoedkoop.nl/shop/p317.html]Hier[/url] kan je een reinigingscatridge kopen. AL is 22,50 wel veel geld als je niet zeker weet of het werkt. He kan ook zijn dat je printkop beschadigd is, en dan is het bij Epson einde verhaal aangezien er een vaste printkop inzit en een reparatie duurder is dan een nieuwe printer.
Link naar reactie
Heb hetzelfde gehad met de Epson 500 en ook met de photo 700. Gebruik een jege cartridge en plak de onderkant af met cellotape. Steek met een naald aan de zijkant(bovenaan) een gaatje in de zijkant. Prik een injectienaald hierdoor en spuit er wat gewone brandspiritus in. Laat het plakband zitten en plaats de cartridge. Ga enkele malen reinigen. Plaats een nieuwe cartridge en het probleem is waarschijnlijk opgelost. Dezelfde truuk gebruik ik steeds om mijn inkt weer bij te vullen met goedkope losse inkt. Plak wel steeds de onderkant af direct na het verwijderen uit de printer. Door het plaatsen wordt de tape weer doorboord en de het systeem weer gereset. Als de printkop kapot is (wat ik niet geloof) dan is het einde verhaal. JH
Link naar reactie
Resultaat: ik heb langdurig geklooid met steeds voller spuiten van de cartridge met spiritus omdat er steeds een ink-out melding kwam. na enkele uren proberen waarbij een aantal malen wel de inkt-load procedure werd gevold, was het resultaat weinig hoopgevend. maar: hedenochtend toch nog de printer aangezet en zie: de afgelopen nacht hebben de spiritusdwergen niet stilgezeten. de printer doet het weer als vanouds!!!
Link naar reactie
Gefeliciteerd. Ik heb van verschillende kanten soortgelijke problemen gehoord. Het zijn hardnekkige verstoppingen die gewoon wat tijd nodighebben om op te lossen. Uiteindelijk lukt het meestal toch wel. Mijn Epson photo 700 is al enkele malen verstopt geweest maar net op het moment dat ik hem weg wilde gooien deed hij het weer voor de volle 100%. Op dit moment gebruik ik inkt van de internet firma "inktenzo" voor de kleuren. Het zwart spuit ik er zelf steeds in totdat de oude inktpot begint uit te lubberen dan gaat er een nieuwe van genoemde firma in. Het merk is Jetica. Groeten.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...