Ga naar inhoud

Groote van image


Aanbevolen berichten

Ik heb een degitale camera de [b:25ed857821]coolpix25000 van Nikon[/b:25ed857821],wat voor grote kan ik het beste kiezen voor de foto,s te maken ,dan wil ik ze op een cd zetten met studio 8,en dan wil ik ze op een breedbeeld tv bekijken. Mijn camera heeft de keuze uit 1600x1200,1280x960,1024x768 en 640x480,voor mijn gevoel zou ik zelf de laatste kiezen. Groeten ,Henri Dubach :o
Link naar reactie
Dit hangt af van een aantal aspecten: - Het aantal foto's dat op 1 cd moet kunnen. - De gewenste fijnheid van het beeld. - Het aantal foto's dat je achter elkaar moet kunnen maken met je toestel. - Waarmee kan Studio 8 omgaan? Wel weet ik dat bij 640 * 480 ik op een monitor al een aardig groffe korrel heb.Op een breedbeeld-tv zal dat waarschijnlijk eerder nog slechter worden. Probeer het eens op een CD/RW, dan kan je altijd wissen en overstappen naar de volgende.
Link naar reactie
Je moet gewoon de hoogste resolutie gebruiken. Op de hoogste stand worden de foto's in JPEG formaat iets van 700KB maximaal. Dat houdt in, dat als je er ooit 1 wilt uitprinten of er een foto van wilt laten maken, je super kwaliteit houdt. Kun je ook grotere foto's laten maken dan de standaard 10x15cm. En op een cd van 700MB kun je heel wat foto's neerzetten, zelfs in de hoogste resolutie.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...