Ga naar inhoud

cd rom speler werkt niet


Aanbevolen berichten

Kan je wel andere bestanden lezen van die speler? Dan kan het zijn dat je CD van een oudere brander komt. Deze kan dan niet de snelheid aan van je speler. Dit komt helaas nog wel eens voor. Hoe sneller een CD gelezen moet worden, hoe secuurder het spoor moet zijn. Met mijn oude brander geschreven CD's hebben vaak datzelfde probleem in nieuwere spelers. In branders gaat het wel altijd goed.
Link naar reactie
[quote:a0436e5e24="Bosje"]Er zijn sommige branders (zie cdfreaks ea), die SD2 kunnen duppen, die het alleen in de brander doen. Een Lite-on vanaf 24x kan je ook in andere cdrom-dvdrom gebruiken omdat die 100 percent EFM duppen. Verder is dit off-topic :wink:[/quote:a0436e5e24] Klopt het is mij meerdere keren gebeurt met mijn toen nog 2x speed brander dat ze het alleen in de brander deden. Nu heb ik een Lite-on 24x10x40x en heeft het prob zich nooit meer voor gedaan. En zo off-topic is hte nu ook weer niet ;)
Link naar reactie
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen, dat er zo veel topics verkeerd staan en dat het echt niet nodig is allemaal te vermelden. Zeker niet als de starter al van zijn vraag af is. De locatie van topics kun je beter aan de mods over laten en in de Feedback is er een speciaal topic voor. Het punt is dat je nogal cynisch over komt en dat je verder niets met het topic te doen hebt, laat het dan gewoon.
Link naar reactie
Het gaat nu erg offtopic, maar toch nog een laatste reactie: Het was zeker niet cynisch bedoeld hoor, het is gewoon dat er regelmatig topics in het verkeerde forum worden geopend. Het feit dat dat vaker gebeurd betekent niet dat het maar goedgekeurd moet worden. Maar je hebt gelijk dat dat beter in Feedback gemeld kan worden. zijn we nu weer vriendjes? :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...