Ga naar inhoud

Logitech keyboard vertraagd afsluiten Windows XP


Aanbevolen berichten

Ik gebruik Windows XP Pro. Heb een Logitech Internet Navigator Keyboard. USB. Op het moment dat ik de laatste drivers download, sluit Windows XP niet of zeer vertraagd af. Ik heb de USB Keyboard Legacy support in de Bios op enabled gezet. Dit helpt niet. Het is duidelijk een probleem met Logitech, want als ik de drivers verwijder, dan sluit Windows weer goed af. Kent iemand dit probleem? Lucia
Link naar reactie
[quote:0f6f60899b="Lucia"]Dat is nu juist de ellende. Ik kan de oude drivers niet installeren, want Windows XP accepteert dit niet. XP herkent wel het toetsenbord, maar niet alle functies werken. [/quote:0f6f60899b] Eerst de nieuwe drivers deinstalleren en alle verwijzingen verwijderen; dan pas de oude drivers installeren en dan zou het moeten werken. Bij mij althans wel. Helaas heeft Logitech nog geen nieuwe drivers uitgebracht na de foute 2.15-264 versie. En het is echt deze versie, want de versie ervoor werkte nog wel goed - alleen had ik deze niet bewaard, waardoor ik nu werk met 2.10-159 En als alternatieve oplossing is er natuurlijk nog de mogelijkheid wel de nieuwste drivers te gebruiken maar dan moet je voor het uitzetten cq. rebooten even de keyboardsoftware afsluiten of je computer in de slaapstand zetten (want dat gaat wel goed met de nieuwste drivers).
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...