Ga naar inhoud

fout in shell32.dll


Aanbevolen berichten

Ik zou een printerpoort moeten veranderen, maar ik geraak er niet toe. Telkens ik de printermap rechts aanklik in het configuratiescherm, om deze te openen, krijg ik de melding "explorer heeft een fout veroorzaakt in shell32.dll". Ik moet namelijk LPT1 veranderen in LPT2. Kan ik dat eventueel langs een andere weg bereiken? Met dank voor de hulp, Custer
Link naar reactie
[quote:94f3d20ce1="cowboyvar"]Nee, je hoeft niet meteen te gaan formatteren, gewoon opnieuw je windows installeren over je huidige installatie heen. Het ligt eraan welk besturingssysteem je hebt, maar het wijst zich vanzelf als je je windows cd-rom opstart.[/quote:94f3d20ce1] Ik zou dit niet meteen doen. Zo'n nieuwe installatie overschrijft namelijk [b:94f3d20ce1]vernieuwde[/b:94f3d20ce1] bibliotheek bestanden, drivers enz met [b:94f3d20ce1]oude[/b:94f3d20ce1]. Zoek eerst eens de oorzaak van het probleem. een goed begin is de link van "de huismeester".
Link naar reactie
Mijn systeem draait op Windows ME. Ik heb zoeven Dr Watson gebruikt en die vertelt mij het volgende: "Gemeenschappelijk DLL-bestand van Windows. Shell heeft op onjuiste wijze geheugen gebruikt. Verder geeft hij mij de versie van Shell.dll en van Explore.exe, beide met het zelfde nummer: 550.4134.100; ook zou ik mmtask.tsk moeten beëindigen als de taakbalk vreemd doet. (dit is niet het geval) Groetjes, Custer
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...