Ga naar inhoud

router kapot??


Aanbevolen berichten

Wie kan mij helpen met het volgende probleem? Wij hebben de volgende configuratie: * 4 pc's ( 3x Windows 98 SE, 1x linux) * kabelmodem Terrayon met UPC chello abonnement * router/hub Unex iso50p Alles werkte van augustus - december perfekt! Vanaf januari kunnen we wel surfen op Internet en emailen( wel iets langzamer dan voorheen) , downloaden wil niet meer lukken. De downloadsessie start wel maar wordt na ongeveer 10 seconden afgebroken. Als ik een pc direkt op de kabelmodem aansluit, werkt de verbinding prima! Ook het downloaden gaat dan goed. UPC heeft alles doorgemeten en kan geen problemen vinden met de verbinding. Ik heb via Unex een nieuwe driver voor de router gedownload (via de buren!) en geïnstalleerd. Geeft helaas ook geen verbetering. Is de Router kapot? Wie iets weet, wil die dan s.v.p. kontakt opnemen met: René van Vliet r.vanvliet@chello.nl
Link naar reactie
Een antwoord voor de router kan ik niet vinden, op het forum is ook weleens iets dergelijks gevraagd maar dan met de betrekking tot de download snelheid. Hierbij bleek dat een of meerdere pc's een P2P connectie hadden, waardoor b.v.b de kazaa boy's heerlijk aan het downloaden waren , en hij zelf niet kon downloaden. Hopelijk heb je hier iets aan :roll:
Link naar reactie
Loop je configuratie van dat kolereding eens na!!!!!! De meeste van routers van dit merk zijn zo lek als een vergiet, als je je pass niet veranderd (en het autoinvullen aanstaat) is het de makkelijkste zaak van de wereld om hem te herconfigureren, je login en passw te jatten en ga maar door. De meeste routers draaiend onder pivotal software zijn op die manier erg kwetsbaar. Greetz bye mike
Link naar reactie
In het geval van een hack/configuratie-error zou de router toch weer nogmaal moeten doen als ik terug ga naar de fabrieksinstellingen. Dit is echter niet het geval. Ook als ik later (met een download manager) de download van het bestand hervat, wil hij niet verder gaan, hoewel je zou verwachten dat hij toch weer een paar seconden mee zou moeten pakken. Als ik het bestand opnieuw probeer te downloaden, houdt hij er weer op precies hetzelfde punt mee op. Wat is het veschil tussen de data die tijdens het begin wordt verzonden en die wordt verzonden als ik de download 'resume'? p.s. Ik kan ook niet meer van en naar mijn computer pingen, al heb ik geen firewall of programma dat poorten afsluit.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...