Ga naar inhoud

Brander doet raar, Nero 5.5 en nog wat


Aanbevolen berichten

Als ik de laatste tijd cd tje brand met mijn Emtec 48x cd's stopt ie bijvoorbeeld bij 75% en gaat dan erg langzaam verder, het 1e deel doet ie in 2minuten daarna ins ie na 8 min nog niet klaar, meestal vrees ik voor mijn brander en annuleer het maar en probeer het opnieuw, Ik heb dit op dit moment eerst op 40x (stopte bij 77% tijdens het schrijven van mappacks, 400 kb stuk of 20) toen op 48x, bij 80%, via ctrl alt del is te zien dat er op een gegeven moment een enorme cpu gebruik piek is en dan gaat ie zo langzaam, het lampje read en write wisselen elkaar of ipv als een gek te knipperen. Wat kan ik heiraan doen? Heb Norton antivirus op disable auto protect en de firewall op disavle (ook norton) wie helpt me
Link naar reactie
Ok, ik heb die andere topic gelezen maar dat heb ik dus niet. Bij mij gaat ie gewoon met 1x door ipv 48x en maakt ie de cd ook af, als je echter op andere pc cd'tje gebruikt en de laatste bestanden wil kopieren loopt die pc vast dus is ie toch niet helemaal goed. En is het wel een goed iedee om zomaar de windows/temp weg te knikkeren?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...