Ga naar inhoud

Harde schijf format tot 7%, daarna....


Aanbevolen berichten

[quote:398b3ce480="Greet"]format terminated????? Ik probeer alleen maar windows 98 op dit oude beestje te zetten. Eerst in fdisk een partitie gemaakt en A status gegeven. Kon geen soortgelijke problemen op het forum vinden.........wie kan mij vertellen of deze hdd nog wel goed is en wat ik er aan kan doen? Dank voor evt reacties[/quote:398b3ce480] wat bedoelje met a status
Link naar reactie
Windows 98 wil wel een partitie maken, maar als ik hem wil formateren vertikt ie het na 7 %. Ik heb brutaal als ik ben geprobeert windows xp direct van de schij f te installeren en middels meerdere menutjes opnieuw een partitie maken en je raadt het al formateren!!! helaas ook weer na 7 % einde oefening. Ik denk toch dat die schijf gewoon kapot is. Weet iemand misschien een tooltje om een test uitte voeren zonder dat ik kan opstarten. Zo niet dan moet ik maar om een nieuwe. Alvast bedankt voor een antwoord.........groeten
Link naar reactie
Bios ziet de schijf gewoon goed en ook fdisk heeft geen bezwaren en problemen met de schijf, alleen dat formateren!!!!!! :evil: Het probleem is dat als scandisk probeer uit te voeren op schijf c; is de boodschap Scandisk cannot examine drive c Als ik scandisk probeer te kopieren van a: naar c: krijg ik de melding Invalid media type reading drive c:
Link naar reactie
[quote:6c8bd76ebd="Greet"]format terminated????? Ik probeer alleen maar windows 98 op dit oude beestje te zetten. Eerst in fdisk een partitie gemaakt en A status gegeven. Kon geen soortgelijke problemen op het forum vinden.........wie kan mij vertellen of deze hdd nog wel goed is en wat ik er aan kan doen? Dank voor evt reacties[/quote:6c8bd76ebd] Heb je na de partitie aan maken tussendoor je PC uitgezet en weer opgestart?Anders Partitie weer verwijderen opnieuw aanmaken status A geven PC uit met aan/uit schakelaar opnieuw opstarten,en dan pas format c/u.Misschien dat het dan wel lukt.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...