Ga naar inhoud

8 inplaats van 24 speed


Aanbevolen berichten

[quote:9b3d77b2dc="spiderned"]nou ja, dat is ook toevallig. Ik heb hier een pc van een klant met een NEC NR-7800A die normaal op 16 speed moet branden en doet het ook maar op 8 speed. En ook met OS windows XP en met dat brandprogramma van XP doet hij het ook maar op 8 speed.[/quote:9b3d77b2dc] nou, mijn probleem is opgelost. Tenminste, er was geen probleem. Het lag aan de CD's. Een noname CD brandde op 8 speed, en toen probeerde ik een Maxell CD en die deed het wel op 16 speed. Ik had trouwens ook de nieuwe wnaspi32.dll versie 2.0.1.50 geprobeerd en dat hielp niks.
Link naar reactie
[quote:6c7cf34730="rombaft"]was het nog niet in u opgekomen om eens op de doos van de cd's te kijken wat er allemaal op vermeld staat? :roll:[/quote:6c7cf34730] Als je het tegen mij heb. Nee, want mijn klant had geen doos van zijn CD's meer dus kon ik ook de maximale schrijfsnelheid van de CD's niet achterhalen. Ik had er wel al een vermoede van, maarja mensen denken te moeilijk.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...