Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

ik heb een pc van nu 2 jaar oud.... een mooi kast alleen las ik laatst dat er een 250 Watt voeding inzat. is dat genoeg?? Ik heb erin zitten: Asus A7M266 mobo AMD T-Bird 1333 Mhz 256 DDR SDRAM geheugen ATi redeon 7200 1 * 40 gb 7200 1 * 120 gb 5400 plextor brander 16/10/40 dvd-spelertje 12/50 Netwerk kaartje en een player 5.1 Ook ben ik aan het modden geslagen en wil eerdags een zooi ledjes en lampjes inbouwen.., kan dat ongelimiteerd of moet ik oppassen dat ik mn voeding niet belast (oftewel moet ik een nieue kopen??)
Link naar reactie
ook heb ik er zo'n "cold catode" lamp inhangen, alleen soms als ik em aan (of uit) zet dan gaat ie in ene mn computer rebooten..., hoe kan dit?? Komt dit doordat in ene de spanning wegvalt voor weet ik veel wat?? Ik heb gesplit voor mn sec slave, dus ik was van mening dat dat geen probleem moest zijn voor mn pri master....
Link naar reactie
Eigenlijk geef je zelf al aan dat je meer vraagt van je computer dan dat hij aankan, zo,n lamp aan en uitzetten is inderdaad niet bevordelijk :-? , + met alles wat je erbij zet ga je toch steeds meer vragen van je voeding. Ga je verder uitbreiden zou ik inderdaad een zwaardere voeding erin zetten. BTW een computer is geen kerstboom. :wink:
Link naar reactie
zon cathode lichtje verbruikt maar iets van een 3Watt daar zal het niet op aankomen. Maar zit dat lichtje niet paralell met iets anders in je pc (bv harde schijf), bij de meeste is dit zo, je gebruikt een stekkertje om een kabel van je voeding op te splitsen. Dan kan het zijn dat je tijdens het uit en inschakelen van het lampje een schommeling krijgt en dat er iets foutloopt
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...