Ga naar inhoud

56k modem niet herkent dankzij netwerkkaart?


Aanbevolen berichten

ik ben sinds kort verhuisd en heb in m'n nieuwe huis (nog) geen kabelinternet, dus moet ik het met de ouderwetse 56k modem doen hij heeft het eerder wel gedaan, maar sinds ik kabel kreeg (@home) is er dus een netwerkkaart bijgeplaatst...die zit er nog steeds in, maar Windows 2000 herkent nu de modem niet meer ondanks dat ik de driver heb geinstalleerd... kan het zo zijn dat bij de installatie van de netwerkkaart een jumpertje is omgezet zodat de modem is uitgeschakeld, of moeten zij in principe naast elkaar kunnen werken? ik heb Windows 2000 opnieuw geinstalleerd (dus schoon en zonder alle kabelinternetinstellingen), maar het heeft dus nog niet gebaat... wie helpt mij uit de brand? bij voorbaat dank!
Link naar reactie
Netwerkkaart en modem moeten allebei kunnen werken. Je schrijft er niet bij hoe je die driver hebt geïnstalleerd. Is het modem wel of niet te zien onder apparaatbeheer? Als er een concflict tussen netwerkkaart en modem bestaat, zou dat te zien moeten zijn aan een geel uitroepteken bij een of allebei de appareten. Ik denk dat je het modem (en driver) gewoon opnieuw moet installeren, via de wizard "hardware toevoegen".
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...