Ga naar inhoud

vervolg muisprobleem (ook wel nieuw)


Aanbevolen berichten

Ik wordt even wat moedeloos hoor,heb ik een Trust 2 port USB PCI card gekocht en erin gezet en nog krijg ik mijn muis niet aan de gang. Er blijft een geel uitroeptekentje staan bij een onderdeel van de USB …..(er zijn er vijf USB , root hub staat er twee keer in ) Klik ik erop en kies ik via properties voor driver vernieuwen krijg ik elke keer na het hele circus doorlopen te hebben “an error ocurred during the installation of the divice The installation failed because a function driver was not specified for this device instance” Volgens de driverpage van Trust moet je gewoon de standaard drivers van windows gebuiken maar zelfs bij het vernieuwen laten zoeken bij “windows update” komt deze foutmelding. Ik heb al m’n PCI kaarten eruitgehaald en er in andere volgorde weer ingezet maar geen succes Kortom wie heeft het verlossende woord. PII-450 128Mb win 2000
Link naar reactie
  • 2 weken later...
En het gaat zo door…….nou heb ik de kaart geruild voor een andere , om precies te zijn een Q-tec interface card 422U 2P USB2.0 PCI card en wat denk je……….hij start helemaal niet meer op. Ik heb alle kaarten eruit gehaald en in andere volgorde er weer ingezet maar nop. Zolang mijn nieuwe kaart erinzit start hij niet meer op. Wie heeft er nu suggesties?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...