anoniem Geplaatst: 18 januari 2003 Delen Geplaatst: 18 januari 2003 Ik moet even wat kwijt. In april 2002 een MSI GF4 4400 videokaart besteld bij Perfect Systems in Oldenzaal. Vooruitbetaald, wordt volgens de orderbevestiging binnen 24 uur geleverd. Niet dus. Na een maand krijg ik de kaart pas thuis. Na ongeveer een half jaar gaat de kaart stuk. Vlekken op het beeld allerlei rare tekens, kortom onbruikbaar. Garantiewerk dus. RMA nummer aangevraagd, kaart opgestuurd, en wachten maar. Na twee week: niks. Bellen. Ja meneer, het is normaal dat het bij MSI vrij lang duurt. Nee, wij mogen u geen nieuwe kaart sturen. Wachten. Wachten. Maar weer bellen. Antwoordapparaat. En mailen. Geen reactie. Na stug volhouden komt er eindelijk reactie. Een flink aantal keren heen en weer bellen. Ik krijg een andere kaart, komt deze week nog. Ze houden voor de verandering woord, de kaart wordt vandaag afgeleverd. Dit grapje heeft al met al 9 weken geduurd, NEGEN weken! En nu wordt het pas echt leuk. De vervangende kaart is KAPOT. Knipperen, computer loopt vast, opnieuw opstarten, opnieuw knipperen, zwart. Maar de monitor gaat niet uit, dus er is nog signaal. Contrast en helderheid op 100%, zie ik nog net heel vaag iets. Onbruikbaar. Ondertussen ook nog maar eens met de importeur van MSI gebeld. Ja meneer, wij kunnen helaas niets voor u doen. De leverancier verzamelt die dingen, de groothandel stuurt ze weer naar ons toe. Dat zijn er zoveel, wij kunnen onmogelijk uw kaart terugvinden. Nee, wij kunnen u ook geen andere kaart sturen. Dit zult u toch echt met de winkel moeten oplossen. Pikant detail: email wordt niet gelezen, "daar hebben we het te druk voor". Voor mij dus nooit weer Perfect Systems, en nooit weer MSI. :( Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2003 Vervelend Gerben dat je zulke pech hebt met deze kaart van MSI. Overigens wil ik opmerken dat wat de importeur zegt over dat het met de winkel moet worden geregeld klopt. Dat is helaas het consumentenrecht. Ik ben het met je eens dat die Perfect Systems dit wat 'coulanter' had kunnen oplossen daar wat vlotter te werken en wat vlotter tot vervanging over te gaan. Wat je nog kan doen als je geen vertrouwen hebt in die MSI kaart vragen om een andere grafische kaart als vervanging. Of vragen of je gewoon je geld terug kan krijgen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2003 Weet je zeker dat jouw problemen worden veroorzaakt door de grafische kaart? Kan er niks anders aan de hand zijn, zoals een kaduuke monitor (test hem eens door aansluiting op andere computer). Monitor instellingen al eens gecontroleerd? En als je kaart echt kapot is, inderdaad kl*te service. Ik heb juist een nieuwe compu met msi-mobo..... (overigens: tot nog toe niks aan de hand :) ) Sterkte Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2003 Ik weet zeker dat het de kaart is. Ik heb in de tussentijd een andere kaart geleend, een Asus GF4 MX 440, en die werkt perfect. De rest van de computer is allemaal nieuw, en ook allemaal kwaliteitsspul. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2003 //gerben Ik woon in oldenzaal als ik het een en ander moet saboteren stuur je me maar even een pb :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 18 januari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 18 januari 2003 Beste Gerben, Er is hier min of meer sprake van een crosspost. graag je problemen met deze winkel beperken tot 1 topic, namelijk [url=http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=81293]deze[/url] gr, RD Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen