Ga naar inhoud

go back maakt van hardeschijf een type 44-hoe naar fat32


Aanbevolen berichten

bij het installeren van goback van norton (roxio) is er wat van fout gegaan en van mijn 2e schijf met 2 partities fat32 is 1 partitie type 44 gemaakt-en de schijf is dus niet te zien- kan ik zonder te formatteren op fat 32 brengen of zit er niets anders op dan te formateren? bij voorbaat dank, wat ik zit nogal om het hand ik heb partition magic 7 pro dus dan kan hem wel zien. met vriendelijke groet nico van der zwan
Link naar reactie
kijk Ben, dat helpt- moet mijn eigen zoek procedures wat verfijnen merk ik, heb nu een gedeelte van die schijf terug- 1 partitie- de andere is nog onzichtbaar- het bestand gobackio.bin staat er nog in, maar kan dit niet verwijderen, zodra ik er op ga staan loopt het zooitje vast. het bestand is ook niet "gewoon" weergegeven, maar gestippeld en niet ge highlight om het zo maar eens te zeggen. voor zover in elk geval bedankt nico
Link naar reactie
Ben hier toch weer uitgekomen. Voor de liefhebber even een samen vatting van wat er is gebeurd. Op de pc stonden: 1 harde schijf 1 partitie en een 2e harde schijf met 2 part ities aangemaakt onder partition magic. Win 98se. Installeeerde GOBACK van de norton systemworks 2003 en de computer crashte bij het mounten van de schijven. Computer herstart en aangezien er geen backup door GOBACK wordt gemaakt, voordat het zaakje daadwerkelijk wordt geinstalleerd, is er geen weg terug. De C schijf was te zien, maar mijn tweede schijf was weg, althans niet zichtbaar in de verkenner, maar wel met Partition Magic. Zag dat er een type 44 partitie van was gemaakt door Gback en alleen de 1e partitie was nog maar zichtbaar, de 2e was in het geheel verdwenen en de ruimte op de 2e schijf was alleen maar de ruimte van de 2e part. Door in-teloggen als administrator kan met het programma PTEdit32 (in PM of te downloaden van de Powerqest site) kan het type partitie veranderd worden in FAT 32 en zie hier de eerste partitie werd weer zichtbaar en de bestanden die daarop stonden weer te lezen- Tweede partitie niet teruggekregen, met PM7 de schijf weer zodanig hersteld dat ik op het laatst toch ook weer over de volle ruimte kon beschikken. Als je dan nog even op de Site van Roxio kijkt en je ziet wat een narigheid dat GOBACK al al al heeft veroorzaakt, dan zou ik zeggen blijf daar maar even af. Met groeten en dank voor de ondersteuning. Nico
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...