Ga naar inhoud

Formatteer programma NTFS


Aanbevolen berichten

Ik ben op zoek naar een klein programma, waarmee ik vanaf diskette mijn hdd naar NTFS kan formatteren. Ik wil dat dus niet doen vanaf de windows XP cd-rom. Het probleem dat zich bij mij voordoet, is dat het formatteren bij 23% stopt, dan een tijd stil staat en vervolgens in één keer doorloopt naar de 100%, helaas is de schijf (c-partitie) dan niet goed geformatteerd. Het maakt niet uit, of ik bij het formatteren naaf fat32 of NTFS formatteer.
Link naar reactie
waarom verwijder je de partitie niet met fdisk. en maak je een nieuwe partitie aan. opnieuw opstarten. dan formateren format c:/q en windows opnieuw intalleren. maak eerst een nieuwe opstartdiskette in windows. je kunt toch ook met partition magic. van fat 32 naar ntsf overzetten of andersom. zonder te formateren,of wil je toch format c: dan kun je het beste gewoon een schone installatie doen. sukses.
Link naar reactie
[quote:4b07b7f0c9="vedion"] dan formateren format c:/q en windows opnieuw intalleren. [/quote:4b07b7f0c9] [color=darkblue:4b07b7f0c9]Ik heb zelf ook wel eens een dergelijk probleem gehad. Bleef ellende houden tot ik op het 'briljante' idee kwam om de /q bij het formatteren eens achterwege te laten. Duurde even, maar daarna ging het wel goed. Misschien een poging waard?[/color:4b07b7f0c9]
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...