Ga naar inhoud

Navullen van printer cartridges, makkelijk ?!!


Aanbevolen berichten

Hallo, Het blijkt dat over het navullen van cartridges veel onduidelijkheid bestaat en ik probeer via http://navulinkt.startkabel.nl hier een einde aan te maken. Heb je nuttige links die hieraan kunnen worden toegevoegd, geef dan a.u.b. een reply. Laat me ook even weten wat je van de site vindt. Vul ook de poll eens in ! Laat me a.u.b. ook eens weten of je zelf hebt nagevuld, welke printer je hebt , waar je de navulset hebt gekocht en wat je ervaringen zijn. Ik had zelf een Deskjet 720c printer, had mijn navulset gekocht bij op de HCC dagen gekocht en heb getracht de kleurencartridge na te vullen met de instructies gekregen van de verkoper (HCC dagen). Resultaten waren niet goed, kleuren liepen in elkaar over en stopte uiteindelijk met printen. Navulinstructies bij de set zelf waren anders en welicht was het wel goed gegaan als ik die had opgevolgd. Nu heb ik een Canon i550 gekocht en een navusetje 2 dagen geleden besteld bij een Belgische navulsite, echter die moet ik nog uitproberen. Dit leek me de printer die het goedkoopst in printen was, makkelijkst was na te vullen en de site het goedkoopst. Ik weet echter nog niet over de printkwaliteit. Ik hoop niet dat bovenstaande link als reclame-uiting wordt gezien, gezien het informatieve karakter.
Link naar reactie
[quote:e5f8375bda="ed_from_holland"]Ik had zelf een Deskjet 720c printer, had mijn navulset gekocht bij op de HCC dagen gekocht en heb getracht de kleurencartridge na te vullen met de instructies gekregen van de verkoper (HCC dagen). Resultaten waren niet goed, kleuren liepen in elkaar over en stopte uiteindelijk met printen. Navulinstructies bij de set zelf waren anders en welicht was het wel goed gegaan als ik die had opgevolgd.[/quote:e5f8375bda] Met het navullen van cartridges voor dit type printer heb ik een goede ervaring. Alleen de patronen wel uitlaten lekken buiten de printer. Dat nalekken is dan een minpunt. Ik gebruik een setje van Start. Mijn eerste nagevulde kleurencartridge ging overigens ook mis. Waarschijnlijk was het spuitmondje al droog geworden. Pas na een dag nagevuld. Ik probeer nu direct bij te vullen en dat lijkt tot nog toe goed te gaan. De kleur geel gaat bij mij overigens het hardst.
Link naar reactie
Wat heeft een site te maken met hardware? Ok ik snap de achterliggende gedachte maar ben toch bang dat er een slotje opgaat (lees de regels maar eens door) Enneh navullen is zeker weten goedkoper :D alleen is het bij hp niet echt makkelijk (ivm veeeel verschillende navul kopjes (voor verschillende versies van patronen) Grtz PS: Succes met de site
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...