Ga naar inhoud

Wat is een goede printer?


Aanbevolen berichten

Heejz Menskes. Ik heb op het moment een hp 690 c naast me staan, maar deze printer heeft zijn tijden gehad, hij werkt niet meer. Tijd voor een nieuwe dus :D . Alleen ik zou niet weten welke het gaat worden. Ik zou niet weten welke printer goed is. Mijn pa wou misschien een al in one kopen (eentje met fax het liefst). Welke printers komen in aanraking? Ik de printer niet voor foto's en hij hoeft ook niet dubbelzeidig af te drukken. M@XXER
Link naar reactie
gewoon naar een pc winkel gaan, laat dan een paar afdrukken maken dan kan je zelf zien welke de kleuren het beste afdrukt naar jouw normen. Bijv de warmte van kleuren , is toch iets persoonlijks. Waar ik wel op zou letten zijn de kosten van inkt. Zou in elk geval een printer nemen met gescheiden inkttanks, Dus als rood op is, vervang je de rode. Als je een printer koopt met 1 kleurpatroon, en bijv rood gaat op, dan moet je al weer een nieuwe in doen voor je mooie plaatjes, terwijl bijvoorbeeld geel nog volop aanwezig is. Succes
Link naar reactie
Leuk is dat, ik zweer juist bij HP en heb niks dan slechte ervaringen met canon. Ik gebruik nu de 959c en dit is echt een toppertje! Hij is niet al te duur. (temminste nu niet meer) print donders snel. Zn plaatjes (ivm verslagen) zijn van sublieme kwaliteit. En indien je er foto papier indrukt komen mn vakantiekiekies er zo uit rollen :d Maar hier ben je niet bij gebaat http://www.watson.nl/menu/frame.html?/OND_DEEL/All-in-1.html
Link naar reactie
Het gaat een all in one worden. Nu is alleen de vraag welke. Ik dacht aan een HP PSC-2210 voor 325 excl. btw of een HP PSC-750. De 750 heeft geen fax en geen mogelijkheid om die geheugenkaarten van digi cams in te stoppen. Nu was mijn vraag of iemand weet wat het verschil in printen en scannen is dus tussen deze 2. M@XXER PS: nog één ding wat ik niet snap. Alle all in ones hebben een lagere dpi om afdrukken te maken (max 2400), de meeste "standalone printers" hebben min. 4800 dpi, betekent dat all in ones minder mooi printen???
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...