Ga naar inhoud

Welke digitale camera aanschaffen


Aanbevolen berichten

Ik heb sinds circa een half jaar een Finpix 6800 (fuji) waar ik zeer trevreden over ben. Maakt goede foto's, je kunt er ook filmpjes (ca. 2 minuten) mee maken en het is een relatief kleine camera. Maar ja, het is wat al eerder gezegd is, wat wil je, welke eisen stel je en wat wil je ervoor uitgeven. Bovenstaande is vlgs. mij niet meer leverbaar, mogelijk dat je hem nog ergens kunt voinden als je geluk hebt. Er is wel een opvolger voor, maar zelf prefereer ik deze. Succes met het uitzoeken, wnat hte is niet nmakkelijk om de goede te kiezen. Wiklo
Link naar reactie
Kijk een beetje rond welke camera in jouw budget past en zoek dan op internet de testrapporten :o op, veel sites van computerbladen (zoals computertotaal) hebben tests met camera's op hun sites staan, zo ben ik ook aan de mijne gekomen. Een Fuji MX-2900 Zoom 2.3 Mp (uitstekende camera), maar die heb ik al twee jaar en er zijn nu natuurlijk alweer betere in de handel. Let vooral op wat ze doen in donkere ruimtes, want daar schort het vaak aan bij veel camera's. Vraag daarna een vergelijkende prijs op bij [edit(E.G.)]andere winkels[/edit]
Link naar reactie
[quote:bdf077f444="cowboyvar"]Let vooral op wat ze doen in donkere ruimtes, want daar schort het vaak aan bij veel camera's.[/quote:bdf077f444] Of neem een camera waarop je een externe flitser kan aansluiten. De ingebouwde flitsers gaan meestal niet verder dan een straal van een meter of twee. Kijk ook naar de accessoires die voor je camera beschikbaar zijn. Als je ermee op vakantie wil, zijn een goede (extra) accu/setje batterijen, oplader en voldoende geheugenkaartjes noodzakelijk. Dit slokt ook een deel van je budget op.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...