Ga naar inhoud

2 vragen: tekens toetsenbord en instelling-geheugen XP


Aanbevolen berichten

Eerste vraag: beetje dom maar ik kan na lang zoeken nog geen euroteken 9staat wel aangegeven), trademark-teken, copyright-teken etc uit mijn Toshiba notebook-toetsenbord krijgen. Tweede vraag: Na ongeveer elke 10 keer dat ik mijn notebook afsluit 'vergeet' het systeem de instellingen. Zo moet ik dan Style-XP opnieuw inschakelen, en zijn de sounds die ik zelf heb ingesteld (bij bijv windows opstarten en aflsuiten heb ik die k&*&-tune afgezet) opnieuw saven. Wie weet raad? Alvast bedankt!
Link naar reactie
Hoe je het €-teken moet krijgen hangt een beetje van je instelling af. Als dat Verenigde Staten Internationaal is, dan zou je het euroteken moeten krijgen met Rechter-Alt+5. Maar onafhankelijk van de instelling zou het ook altijd moeten kunnen met ALT+0128. Maar dan wel de numerieke toetsen, dus met NUMLOCK de cijfers op de lettertoetsen. Niet met de bovenste rij, want dat lukt toch niet. Trademark: ® ALT+0174 Copyright: © ALT+0169 Er staan wel lijsten op internet. Met Google zoeken op [b:8aa4272d4e]ASCII character table[/b:8aa4272d4e] Bv: http://www-cs.stanford.edu/~miles/iso8859.html
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...