Ga naar inhoud

Chieftec bigtower


Aanbevolen berichten

Hoi, ik heb begrepen dat meerdere mensen op dit forum een Chieftec bigtower als PC-kast hebben. Nu heb ik een vraagje over deze kast. Ik zag namelijk dat de voeding op z'n kant is geplaatst. Als je nu een voeding hebt met zo'n fan aan de onderkant lijkt het me toch mooier als die onderkant ook naar beneden wijst, zodat die fan de warme lucht van de CPU afvoert. Is die plaat waar je de voeding aan vast schroeft ook te draaien, of niet? [img:95d37814e4]http://www.alternate.nl/prodpic/450x450/t/ttxc30.jpg[/img:95d37814e4] Plaatje (van Alternate :wink: ) ter verduidelijking.
Link naar reactie
[quote:4b1f8af2a5="Salv"]Je moet denk ik wel ff dat ijzertje van je oude kast eruit slopen en in die chieftec doen, de indeling is namelijk anders...[/quote:4b1f8af2a5] Ik denk dat ik weet wat je bedoelt, heette dat niet 'ATX-shield' of iets dergelijks? Ik moet nog ff zien welke kast ik koop. Heb nu zo'n bigtower (JNC), maar in principe heeft zo'n Chieftec miditower ook wel genoeg plek.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

×
×
  • Nieuwe aanmaken...