Ga naar inhoud

HP CD-Writer Plus 8100i


Aanbevolen berichten

Hallo, Ik heb sinds kort een HP CD-Writer Series Plus 8100i overgenomen van iemand, maar deze wil niet werken in mijn computer (COMPAQ, draaiend op WinME). Windows herkent de CD-ROM speler als een standaard CD-ROM speler. Als ik de installatie CD van de CD-Writer erin stop, dan 'zegt' Windows dat er niks inzit. Dit is bij elke CD. Ik heb bij HP op het web gekeken en om hulp gevraagd, maar ik kan nergens de echte drivers vinden (ook niet bij HP) en de geboden hulp is niet toereikend. Nou is mijn vraag: weet iemand een oplossing of heeft iemand hier de originele drivers nog voor, want de waarschijnlijke driverdiskette zit er ook niet meer bij! Bij voorbaat dank! Mvg Hans
Link naar reactie
Heb je de jumpersettings wel goed staan, achterop de writer? Beetje afhankelijk op welke IDE controller op het moederbord je 'm hebt aangesloten (eerste of tweede) en wat er nog meer op die controller zit (andere harde schijf of cd rom speler) moet je even kijken of je 'm master of slave of cable select (cs) moet zetten. Als je even terugpost hoe dit bij jou staat dan kunnen we kijken of daar nog wat aan te fietsen is...
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...