Ga naar inhoud

Alweer DMA probleem


Aanbevolen berichten

Nu heb ik eindelijk de problemen met m'n writer opgelosd, maar kheb nu een DMA probleem met Win XP Prof. Mijn DVD Rom hapert als ik een spel (bijv. NFS HotPursuit 2) wil spelen de muziek klinkt vertraagd en hapert dus. Ik weet ondertussen dat DMA enabled moet staan maar die staat op DMA indien beschikbaar, maar hij gebruikt alleen PIO mode. Rara hoe kan dit??? Is er op de Secondairy Master geen DMA support ofzo ?? HD: Primairy Master CD RW: Primairy SLave DVD R: Secondairy Master MOBO: MSI KT3 Ultra DVD's speelt hij overigens wel gewoon af zonder problemen (heel vaag want ik heb dat probleem ook wel eens gehad dat die dvd's niet goed afspeelde met PIO) [url]http://home.wanadoo.nl/dominique.j[/url] voor meer systeem info[/url]
Link naar reactie
zelf heb ik dit probleem ooit eens jaren gelden gehad. Toevallig dacht ik eraan dat dit het kan zijn. Als je in config-systeem apparaten gaat, en kijkt bij tabblad Apparaten op verbinding, dan kan je ook DMA selecteren. Kijk wat ie zegt. Verder ben ik het met je eens dat je DMA op de ide controllers aan moet kunnen zetten TENZIJ het apparaat het niet ondersteund. Staat er in het boekje vd dvd iets over DMA ?
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...