Ga naar inhoud

dig.camera maar niet werkend op pc


Aanbevolen berichten

Hallo allemaal, Ben vanaf het wietforum hierheen gestuurd aangezien ik geen ballen verstand heb van computers en met een computerprobleem zit [img:38c545b5e5]http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/062802/062802comp_prv.gif[/img:38c545b5e5] Heb nieuwe fotocamera gekocht (fujifilm finepix 30i), foto's gemaakt en vervolgens bijgeleverde software geïnstalleerd op me computer. Na veel getob zijn mijn usb-poorten weer aanwezig (stonden ergens in bios uit). Heb dit overigens laten doen :oops: .......... maar toen: usb kabel aangesloten, camera aan, comp detecteerde deze, gaat vervolgens op zoek naar driver.......... En dan slaat de computer uit (en start opnieuw op) of hij gaat zo gigantisch traag en reageerd nergens meer op. Heb inmiddels vernomen dat dit aan me USB kan liggen. Zijn VIA usb (? :-? ) en moest een VIA filter patch downloaden op die site. Gedaan, maar nog steeds geen foto te zien :cry: en nog steeds hetzelfde resultaat na detecteren. Weet overigens niet of ik nog iets speciaal met die patch moet doen of niet. 2e mogelijkheid kan me geheugen zijn (schijnt). Draai met windows 2000 en heb 128 geheugen. Windows schijnt zelf al iets van 100 te gebruiken (is mij verteld). Zijn er nog meer mogelijkheden waar het aan kan liggen en/of kan iemand mij verder helpen zodat ik toch op korte termijn foto's op me computer (en het inet) kan zetten ?? En als jullie met mogelijke uitleg rekening willen houden met het feit dat ik niets van computers snap, dan extra bedankt :P :lol: :P Alvast bedankt !
Link naar reactie
[quote:1beca4a4ec="choppie"]Hallo allemaal, Ben vanaf het wietforum hierheen gestuurd aangezien ik geen ballen verstand heb van computers en met een computerprobleem zit [img:1beca4a4ec]http://skins.hotbar.com/skins/mailskins/em/062802/062802comp_prv.gif[/img:1beca4a4ec] Heb nieuwe fotocamera gekocht (fujifilm finepix 30i), foto's gemaakt en vervolgens bijgeleverde software geïnstalleerd op me computer. Na veel getob zijn mijn usb-poorten weer aanwezig (stonden ergens in bios uit). Heb dit overigens laten doen :oops: .......... maar toen: usb kabel aangesloten, camera aan, comp detecteerde deze, gaat vervolgens op zoek naar driver.......... En dan slaat de computer uit (en start opnieuw op) of hij gaat zo gigantisch traag en reageerd nergens meer op. Heb inmiddels vernomen dat dit aan me USB kan liggen. Zijn VIA usb (? :-? ) en moest een VIA filter patch downloaden op die site. Gedaan, maar nog steeds geen foto te zien :cry: en nog steeds hetzelfde resultaat na detecteren. Weet overigens niet of ik nog iets speciaal met die patch moet doen of niet. 2e mogelijkheid kan me geheugen zijn (schijnt). Draai met windows 2000 en heb 128 geheugen. Windows schijnt zelf al iets van 100 te gebruiken (is mij verteld). Zijn er nog meer mogelijkheden waar het aan kan liggen en/of kan iemand mij verder helpen zodat ik toch op korte termijn foto's op me computer (en het inet) kan zetten ?? En als jullie met mogelijke uitleg rekening willen houden met het feit dat ik niets van computers snap, dan extra bedankt :P :lol: :P Alvast bedankt ![/quote:1beca4a4ec]Ben vanaf het wietforum hierheen gestuurd . dus als alles werkt staan je plantjes op het internet met de prijs er bij :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Link naar reactie
plantjes wel (en vakantiefoto's enz enz), prijzen niet. Mag daar niet verkopen en is zowiezo voor eigen gebruik. Maar dat is een heel ander onderwerp, zit nu hier om met me computer alles werkend te krijgen. :wink: Zal eens kijken waar me comp. die patch heeft neergezet, alvast bedankt cowboyvar voor je snelle reactie. :P
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...