anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 En wat ik bij dat argument dus niet snap,... Mensen die het hebben meegemaakt zijn over de service te spreken, het zijn alleen de mensen die het níet hebben meegemaakt die er over klagen.. Dus oordeel zelf over de service zou ik zeggen Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 [quote:804b3d8bee="LibraOne"]Oh ja? Goh... is dat jouw ervaring met Aldi? En zo nee hoe weet je dat dan zo zeker dat ze dat zo oplossen?[/quote:804b3d8bee] Ze zullen niet veel andere mogelijkheden hebben, of hebben ze nu ook al computeronderdelen op voorraad tussen de kaas en de boter liggen? Bovendien hebben ze niemand die de pc of ook maar de hd zou kunnen checken, en op goed geloof zullen ze hem echt niet ruilen........ Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 [quote:660523dd40="micky.g"] Ze zullen niet veel andere mogelijkheden hebben, of hebben ze nu ook al computeronderdelen op voorraad tussen de kaas en de boter liggen? Bovendien hebben ze niemand die de pc of ook maar de hd zou kunnen checken, en op goed geloof zullen ze hem echt niet ruilen........[/quote:660523dd40] Daarom heeft ALDI haar eigen servicecentrum .... (dit argument is overigens zn 3e pagina in gegaan. :-? ) Hier wordt er overigens door sommige mensen ongeveer vanuit gegaan dat de pc direct kapot is.. (ik het eerder het vermoeden dat het percentage kapotte computers nihil zal zijn). Je moet goed bedenken dat deze pc altijd zijn zéér grote voordeel behoudt en dat is z'n prijs.. Die weegt wel op tegen evt. minpunten, ook al zijn die er in mijn ogen nauwelijks. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 [quote:6c2bb2ec65="Elgerv"] Daarom heeft ALDI haar eigen servicecentrum ....[/quote:6c2bb2ec65] precies! en daar zal alleen de hele pc naartoe gestuurd worden en je bent hem dan op zijn minst een aantal dagen kwijt..... Niemand zei dat hij meteen kapot is maar alles kan kapot gaan.... Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 Niemand zegt het met die woorden, maar het wordt wel als voornaamste punt naar voren geschoven. Daarbij, als je de grootste prioriteit geeft aan het servicecentrum, en dan hebben we het dus niet over de kwaliteit van het servicecentrum maar over de tijd dat het evt. kan kosten, heb ik daar weinig over te zeggen.. Behalve dat ik het niet echt zinvol vind precies daar zoveel belang aan te hechten.. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 De computerboer om de hoek geeft je ook niet meteen een nieuwe harde schijf o.i.d. Hij zal hem ook opsturen, dan ben je het onderdeel toch ook even kwijt. Waar gaat deze discussie nou eigenlijk nog om? Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 [quote:60c6ee3a42="telewerker"]hoi, wanneer komt de nieuwe aldi pc? die laatste was best goed. en ik had hem net gemist :( en wanneer heb ik weer kans :D weet ook iemand hoevaak ze die dingen verkopen per jaar? doei,[/quote:60c6ee3a42] hier is het allemaal mee begonnen :lol: Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 Het wordt tijd dat er een slot komt op dit onderwerp. Het is OT geworden en daar heb ik helaas ook aan meegeholpen. Quote Link naar reactie
anoniem Geplaatst: 3 februari 2003 Auteur Delen Geplaatst: 3 februari 2003 Deze topic word voorzien van goed hang en sluit werk. de reden lijkt me wel duidelijk dacht ik zo. Quote Link naar reactie
Aanbevolen berichten
Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen