Ga naar inhoud

nieuwe aldi pc


Aanbevolen berichten

  • Reacties 48
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Waarom stop je niet met je verweer Spiderned? Van alle kanten krijg je geen gelijk. Jouw argumenten worden verworpen door mensen die daadwerkelijk wél de service van Aldi meegemaakt hebben. En dan zeg jij, ik hoef het niet mee te maken.... Dan kun je er toch ook nooit over oordelen? Zoals jij de zaak voorstelt heeft iedereen ongelijk, en jij hebt gelijk. Terwijl je het nog niet eens meegemaakt hebt! De wereld op zijn kop!
Link naar reactie
Iedereen mag zijn mening hebben toch? En ik heb idd nog nooit daar een pc gekocht, maar weet exact welke onderdelen en merken/types erin zitten. Dat is niet altijd de mindere kwaliteit. Maar als ik moet kiezen tussen zo'n zelfde PC voor pakumbeet 100 euro meer bij een gerenomeerde computerzaak, dan koop ik hem daar. Mede ook door het feit dat ik mijn melk ook niet bij een pc zaak koop, als dat mogelijk zal zijn. Want dan denk ik: waarom is het hier goedkoper; dan moet er toch ergens verschil in zitten.
Link naar reactie
[quote:cbc3fc887a="spiderned"]Iedereen mag zijn mening hebben toch?[/quote:cbc3fc887a] Tuurlijk, maar of je mening enig hout snijdt is een tweede... want... [quote:cbc3fc887a]En ik heb idd nog nooit daar een pc gekocht[/quote:cbc3fc887a] En dan denk je dat jouw mening meer valide is dan die van mensen die een pc wel bij Aldi hebben gekocht en goede ervaringen hebben? Sure dude... [quote:cbc3fc887a]maar weet exact welke onderdelen en merken/types erin zitten. Dat is niet altijd de mindere kwaliteit. Maar als ik moet kiezen tussen zo'n zelfde PC voor pakumbeet 100 euro meer bij een gerenomeerde computerzaak, dan koop ik hem daar.[/quote:cbc3fc887a] Jouw keuze, prima keuze ook. Niet andermans keuze. Als ik de Aldi bezoek en 's ochtends de wachtrijen zie voor een pc (hetzelfde zie je bij Lidl), dan is dat niet voor niets denk. [quote:cbc3fc887a]Mede ook door het feit dat ik mijn melk ook niet bij een pc zaak koop, als dat mogelijk zal zijn.[/quote:cbc3fc887a] Als het goedkoper is en de service okay is dan maakt het mij niet uit waar ik mijn melk of pc koop. [quote:cbc3fc887a]Want dan denk ik: waarom is het hier goedkoper; dan moet er toch ergens verschil in zitten.[/quote:cbc3fc887a] Exactemundo! Cheers,
Link naar reactie
De aldi pc's zijn er voor mensen die een leuke complete pc willen hebben voor niet al te veel geld.. Aldi is dit heel goed gelukt, het zijn zeer sterke pc's (de vorige had een P4 2.67ghz, 512mb ram, gf4 ti). Spidered en Micky g. behoren dus duidelijk niet tot de doelgroep, maar ik begrijp de argumenten van spidered niet. Ik heb namelijk het idee dat Aldi met haar pc's juist bekend staat om de goede service. De problemen bij aldi pc's zijn naar mijn idee eerder de beperkte mogelijkheid zelf aan de computer te sleutelen, dus bv. hardware er extra in zetten. Dit door kast en moederbord. Voor mensen die dit toch niet van plan zijn, lijkt mij de Aldi pc een nagenoeg perfecte computer.
Link naar reactie
[quote:30528affb0="Elgerv"]De problemen bij aldi pc's zijn naar mijn idee eerder de beperkte mogelijkheid zelf aan de computer te sleutelen, dus bv. hardware er extra in zetten. Dit door kast en moederbord.[/quote:30528affb0] Precies!! dat is voor mij het voornaamste argument aldi af te keuren, buiten het feit dat een deugedelijke pc niet tussen de boter en melk verkocht hoort te worden. (bovendien zou ik nooit een kant en klaar systeem kopen......) bovendien is het bij dergelijke pc's vaak zo dat er "besneden" oem versies van hardware gebruikt worden met mindere prestaties. Ik wil precies uitmaken wat er in de pc komt en selecteer daarvoor het (op dat moment) beste naar mijn mening. Het is naar mijn mening nog altijd zo dat een pc alleen dan perfekt loopt als alles perfekt op elkaar afgestemd is. Waar ik me wel in kan vinden is dat het misschien aardige pctjes zijn voor doorsnee users die verder geen eisen hebben. [quote:30528affb0="libraone"]Kan je misschien nog iets vager zijn? [/quote:30528affb0] Ik wilde het eigenlijk niet zo cru en direkt uitdrukken, maar als je het anders niet begrijpt..... Ik bedoelde Aldi Shit......
Link naar reactie
wat ook een groot verschil is is dat als je bij de computerboer komt en je zegt dat je hd kapot is loopt hij het magazijn in en pakt een nieuwe voor je en zet deze er in binnen een half uurtje maximum (als hij hem ook niet aan de praat krijgt in eerste instantie). als je bij de aldi terug komt omdat je hd kapot is zeggen ze van kom maar hier met die pc en dan ben je hem wel een tijdje kwijt
Link naar reactie
[quote:cdd83594db="computer_nerdo"]wat ook een groot verschil is is dat als je bij de computerboer komt en je zegt dat je hd kapot is loopt hij het magazijn in en pakt een nieuwe voor je en zet deze er in binnen een half uurtje maximum (als hij hem ook niet aan de praat krijgt in eerste instantie). als je bij de aldi terug komt omdat je hd kapot is zeggen ze van kom maar hier met die pc en dan ben je hem wel een tijdje kwijt[/quote:cdd83594db] Lijkt me eerlijk gezegd niet zo'n realistisch probleem ...
Link naar reactie
[quote:306e775339="computer_nerdo"]wat ook een groot verschil is is dat als je bij de computerboer komt en je zegt dat je hd kapot is loopt hij het magazijn in en pakt een nieuwe voor je en zet deze er in binnen een half uurtje maximum (als hij hem ook niet aan de praat krijgt in eerste instantie). als je bij de aldi terug komt omdat je hd kapot is zeggen ze van kom maar hier met die pc en dan ben je hem wel een tijdje kwijt[/quote:306e775339] Oh ja? Goh... is dat jouw ervaring met Aldi? En zo nee hoe weet je dat dan zo zeker dat ze dat zo oplossen? Even in het algemeen, als iedereen die geen directe ervaring heeft met Aldi en hoe zij problemen oplossen nou eens stopt met aannames maken en speculeren...
Link naar reactie
Ik snap de postings van de twee kanten in dit verhaaltje. De een vind het gewoon makkelijker om naar de pc-boer om de hoek te lopen mocht er een probleem zijn. De ander heeft dit probleem niet, koopt gewoon bij de ALDI en belt als er iets mis is met een Callcenter. En kan tevens het geduld opbrengen voor een paar dagen (tot weekjes) te wachten op de oplossing. Aan de kwaliteit zal het niet zo snel liggen. Als je pc onverhoopt mocht stoppen te werken zijn we allemaal net zo pissed... :wink:
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen


×
×
  • Nieuwe aanmaken...