Ga naar inhoud

wireless netwerk


Aanbevolen berichten

Hoi allemaal, ik wil mijn zeer oude Toshiba tecra 500 cdt laptop ( 120 MHZ win98) via een wireless netwerkkaart(E-tech PCMCIA 100Mbps) met mijn desktop in een netwerk zetten. Het probleem dat nu ontstaat is dat de kaart wel herkent wordt maar dat ik in het configuratie scherm een uitroep teken krijg en de kaart gewoon niet werkt. Ik heb trouwens de laatste nieuwe win98 drivers gedownload maar niks helpt. Weet iemand de opossing of heeft iemand suggesties??? Ook vraag ik me af of de laptop misschien niet te oud is en hierdoor niet geschikt is voor wireless??
Link naar reactie
code 7. De stuurprogramma's voor dit apparaat moeten opnieuw geinstalleerd worden. Dan klik ik op opnieuw installeren. Geef dan de map aan waar de driver staat. Windows ziet de driver en begint te installleren Windows vraagt naar de win 98 cd. Hiervan neemt hij ook software en vervolgens moet ik de computer opnieuw starten. Na de herstart is er weer een uitroepteken. Alles bij alles is dit de derde kaart, en alle drie de kaarten gaven hetzelfde probleem.
Link naar reactie
Nou toch bedankt dat jij je de moeite nam om mij te helpen. Vanochtend heb ik de netwerkkaart van de laptop geruild voor een andere die het trouwens ook niet deed. Alweer dat verveldende uitroep teken. Ik heb toen besloten om win2000 prof op die oude laptop te zetten. Resultaat was verbluffend, win 2000 loopt dus makkelijk op een 120 mhz pc met 64 mb ram. De wireless netwerkkaart incl. vebindingssoftware werden meteen herkent. Alleen is het nu zaak om die netwerkkaart als zijnde wireless in mijn netwerk op te nemen, en dat is mijn nieuw probleem.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...