Ga naar inhoud

kan geen mp3 audio cd branden met nero


Aanbevolen berichten

Brander: Plextor PW8432T Firmware: 1.09 (laatste versie) OS: Win XP Pro NL Sys: PIII 500 Mhz Nero: 5.5.9.9 [i:3cd302f045][u:3cd302f045][b:3cd302f045]DEMO [/b:3cd302f045][/u:3cd302f045][/i:3cd302f045] Ik heb pas mijn HD geform. en windows er opnieuw opgezet. Nu heb ik het probleem dat ik alleen data kan branden en geen mp3's. De brander reageert gewoon niet, hij blijft op 3% staan. Weet iemand een oplossing???!!!! ps hoe schakel ik het branden in xp uit?` Ik geloof dat ik net de Paus voorbij zag komen.... :lol: 8) Nero 5.10 zitten mij nog te veel bugs in, bij meerdere xp gebruikers levert dit problemen op.
Link naar reactie
Is het niet een beetje overdreven om gelijk te roepen, koop maar een nieuwe brander als een brandprogramma van iemand niet werkt? Mag aannemen dat hij bij zijn Plxtor brander een goed en een legale versie van een brandprogramma heeft gehad. Zou zeggen die instaleren,updaten naar een versie geschikt voor XP en klaar is Kees.
Link naar reactie
[quote:1a9e81a29e="ToTo©"]Is het niet een beetje overdreven om gelijk te roepen, koop maar een nieuwe brander als een brandprogramma van iemand niet werkt? Mag aannemen dat hij bij zijn Plxtor brander een goed en een legale versie van een brandprogramma heeft gehad. Zou zeggen die instaleren,updaten naar een versie geschikt voor XP en klaar is Kees.[/quote:1a9e81a29e]kijk hier eens dan weetje waarom. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=80944
Link naar reactie
[quote:605eb6bbdc="plextor"][quote:605eb6bbdc="ToTo©"]Is het niet een beetje overdreven om gelijk te roepen, koop maar een nieuwe brander als een brandprogramma van iemand niet werkt? Mag aannemen dat hij bij zijn Plxtor brander een goed en een legale versie van een brandprogramma heeft gehad. Zou zeggen die instaleren,updaten naar een versie geschikt voor XP en klaar is Kees.[/quote:605eb6bbdc]kijk hier eens dan weetje waarom. http://forum.computertotaal.nl/phpBB/viewtopic.php?t=80944[/quote:605eb6bbdc] @ Plextor: ZIELIG VENTJE !! lite-on is het afval produkt van Plextor. Zoals je weet zit er een plextor loopwerk in.
Link naar reactie
[quote:e46f883190="ToTo©"]Is het niet een beetje overdreven om gelijk te roepen, koop maar een nieuwe brander als een brandprogramma van iemand niet werkt? Mag aannemen dat hij bij zijn Plxtor brander een goed en een legale versie van een brandprogramma heeft gehad. Zou zeggen die instaleren,updaten naar een versie geschikt voor XP en klaar is Kees.[/quote:e46f883190] Zit "Win on cd" bij de brander, hier heb ik dus niet zo veel aan. En ja het is overdreven.
Link naar reactie
[quote:c5141e5ef8="spiderned"]Plextor heb een lite-on :lol: :lol: Maar Nohan, je heb idd gewoon een uitgeklede versie van Nero, dus je zal toch weer je knip open moeten trekken.[/quote:c5141e5ef8]Plextor heb een lite-on :lol: :lol: als er een plexwriter scsi bestaat net zo duur als een Lite-On dan koop is zeker een plexwriter maar ja dat is niet zo. er is een goede kans als je een plexwriter ide koopt dat het een Lite-On is in een ander jasje
Link naar reactie
[quote:7652e30d29="spiderned"]:lol: :lol: Het ging er mij meer om dat je naam hier Plextor is en ondertussen :lol: brand :lol: je het af.[/quote:7652e30d29] nee dat is niet zo . ik heb een plexwriter st 412 gehad scsi met een ultraplex32 scsi maar ja naa een paar jaar ging de boel kapot. en scsi is nu nog bloed duur. en de beste brander is en blijft een Lite-On heeft het meeste te bieden voor zijn prijs snelheid over burnen etc etc :lol:
Link naar reactie
Mogelijk zijn er mensen die zo naief zijn te geloven dat CdWriters met [b:5702a501fa]DEMO[/b:5702a501fa] versies van NERO geleverd worden. Software die met Writers geleverd word is nooit DEMO. Mp3's kunnen ALTIJD geschreven worden als data, niet naar een Cdrom als muziek-Cd, tenzij je een ECHTE versie KOOPT. Hoewel ik het met PLEXTOR niet eens ben ivm zijn fobie voor Lite-On, is dat nog geen reden om hem af te katten als "zielig ventje". Het zielig ventje in dit geval ben jij, of denk je dat we jou vorig topic vergeten zijn waar je sprak van "Serial Crack". Als je de boel hier effe wil verpesten, doe maar, je zal zien hoever je ermee komt....Bedenk echter dat er nog anderen zijn die geen blad voor de mond nemen, maar toch beleeft en verdraagzaam blijven, zonder mekaar de huid vol te schelden.
Link naar reactie
[quote:4e704804d6="DLiekens"]Mogelijk zijn er mensen die zo naief zijn te geloven dat CdWriters met [b:4e704804d6]DEMO[/b:4e704804d6] versies van NERO geleverd worden. Software die met Writers geleverd word is nooit DEMO. Mp3's kunnen ALTIJD geschreven worden als data, niet naar een Cdrom als muziek-Cd, tenzij je een ECHTE versie KOOPT. Hoewel ik het met PLEXTOR niet eens ben ivm zijn fobie voor Lite-On, is dat nog geen reden om hem af te katten als "zielig ventje". Het zielig ventje in dit geval ben jij, of denk je dat we jou vorig topic vergeten zijn waar je sprak van "Serial Crack". Als je de boel hier effe wil verpesten, doe maar, je zal zien hoever je ermee komt....Bedenk echter dat er nog anderen zijn die geen blad voor de mond nemen, maar toch beleeft en verdraagzaam blijven, zonder mekaar de huid vol te schelden.[/quote:4e704804d6] Maak je toch niet zo druk over die crack, is slecht voor je hart en onnodig. Maar laat ik maar de verstandigste zijn: Excuus.
Link naar reactie
[quote:c1803bd96e="Nohan"]lite-on is het afval produkt van Plextor. Zoals je weet zit er een plextor loopwerk in.[/quote:c1803bd96e] Volledige onzin. In sommige modellen van zowel Plextor en Lite-on zijn onderdelen van Sanyo gebruikt, echter niet het gehele loopwerk is hetzelfde. En dat geldt dus voor slechts enkele modellen waar een paar dezelfde onderdelen in verwerkt zijn.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...