Ga naar inhoud

makkelijke vraag als je het antwoord weet !!


Aanbevolen berichten

[b]Hallo mensen, Een kennis van me heeft adsl via kpn :( en nu is het niet duidelijk wat de uitgaande mail instellingen moeten zijn voot Outlook Express Is er iemand die mij hierbij kan helpen ? ik heb het eea geprobeerd maar mailtjes versturen wil dus niet!! Ik hoop dat er een geleerde bij zit die ons kan helpen !! met vriendelijke groet, Bas
Link naar reactie
De instellingen van je uitgaande en inkomende mail (smtp en pop) moet je vragen bij je provider. Als hij een boekje heeft gekregen vd provider, dan is het rtfm anders bellen via de gewone telefoon (let op de tikken :wink: :wink: ) ps. zou je voortaan een omschrijving kunnnen meegeven die je probleem redelijk omschrijft. Dank U
Link naar reactie
Had je hiervoor ook al internet, of is dit de eerste keer? Als het goed is krijg je van je provider een brief waarin precies staat wat je in moet stellen. Het dus handig te weten wie je ADSL provider is, en bij welke provider je de e-mail gebruikt. Het is niet persé noodzakelijk dat beide dezelfde zijn ... Kijk als ik dat weet, dan zou ik je kunnen helpen. Als je een bestaande account van een andere provider probeert te gebruiken, dan zijn er providers die dit niet toestaan.
Link naar reactie
Normaal krijg je bij je aansluiting een aantal documenten, waarbij er wel een zal zitten met je username, wachtwoord, en een paar lange cijfers waarbij staat voor wat ze staan je hebt een pop server en een smtp server, die laatste is voor uitgaande mail, vul het cijfer in bij acounts, acount aanmaken (of indien je reeds eenaangemaakt hebt bij aanpassen of iets dergelijk, ik weet het niet meer vanbuiten en kan niet even rap kijken aangezien ik op het werk zit) daar zal je in versshillende stappen door geleid worden waar je uiteindelijk smtp en pop zal zien staan daar vul je de cijfers in en voila.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...