Ga naar inhoud

Imand ervaring met deze DIG CAMERA


Aanbevolen berichten

Ik heb nu reeds een digitale camera (kodak dx3500) ik ben daar wel tevreden van maar wil zelf wat meer dingen handmatig instellen en kunnen inzoomen. Mijn gedachten staan nu al een tijdje op de HP photosmart 850, het ziet er mij een schitterende camera uit (52x zoom waarvan 8x optisch en meer dan 4milioen pixels en je kunt alle instellingen handmatig instellen) voor een prijs van 799 euro, ok een bak geld maar je krijgt er veel meer voor dan bij een ander merk, is er hier iemand die ervaring heeft met deze camera? zo ja, goede of slechte?
Link naar reactie
[quote:8f74813e54="rombaft"]Ik heb nu reeds een digitale camera (kodak dx3500) ik ben daar wel tevreden van maar wil zelf wat meer dingen handmatig instellen en kunnen inzoomen. Mijn gedachten staan nu al een tijdje op de HP photosmart 850, het ziet er mij een schitterende camera uit (52x zoom waarvan 8x optisch en meer dan 4milioen pixels en je kunt alle instellingen handmatig instellen) voor een prijs van 799 euro, ok een bak geld maar je krijgt er veel meer voor dan bij een ander merk, is er hier iemand die ervaring heeft met deze camera? zo ja, goede of slechte?[/quote:8f74813e54] 799 EURO????????????? zou eerst maar eens goed rondkijken, want de camera is hier en daar veel goedkoper te koop: [url]http://www.tweakers.net/pricewatch/38002[/url] Aan digitale zoom heb je trouwens NIETS. Las trouwens in een review dat de camera geen eigen geheugen hebt, en dat je daardoor 5 sec. na elke foto moet wachten tot hij is opgeslagen. Dat lijkt niet lang, maar mijn Fuji 6900 (nu opgevolgd door de S602) maakt er max 5 in 1 seconde, wat handig is bij snelle acties fotograferen. Zou ook eens rondkijken wat andere camera's te bieden hebben, want id die prijsklasse van jou heb je veel keus.
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...