Ga naar inhoud

USB onder win ME geeft alleen "onbekende apparaten&quot


Aanbevolen berichten

:( Bij een kennis die is overgegaan van win 89 naar win ME blijken nu op de USB poorten geen apparaten meer herkend te worden. In apparaatbeheer zie je wel dat er iets ingestoken of uitgetrokken wordt maar bij ieder apparaat (zowel hubje, printer als scanner) ziet windows een "onbekend apparaat" verschijnen onder energiebeheer bij de basishub. De USB-poorten zitten op een losse insteekkaart welke ik ook al in een ander PCI-slot heb geprobeerd. Wie kan en wil me helpen dit probleem op te lossen??? groet Frank Janssen :oops:
Link naar reactie
[quote:d4fbe8a2fd="frankenmarion"]In apparaatbeheer zie je wel dat er iets ingestoken of uitgetrokken wordt maar bij ieder apparaat (zowel hubje, printer als scanner) ziet windows een "onbekend apparaat" verschijnen onder energiebeheer bij de basishub.[/quote:d4fbe8a2fd] Ik zou verwachten dat je de software voor de USB apparaten, zoals de scanner, opnieuw moet installeren, meestal op het moment dat je de steker er in steekt. Het kan zijn dat je nieuwe drivers/software moet gebruiken. Het is mij niet duidelijk of je dat hebt gedaan. In het algemeen, verwijder onder Apparaatbeheer alles met een uitroepteken/vraagteken. Alleen als je precies weet wat wat is, dan kun je een specifieke driver handmatig proberen te installeren. Succes!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...