Ga naar inhoud

pinnacle pctv kaart schokkerig


Aanbevolen berichten

hola beste mensen, Ik heb al enige tijd bovengenoemde tv kaart in me poetertje rondrennen, maar sinds kort schokt het beeld heel erg. Nu heb ik gehoord dat dat door een overlay modus komt, het signaal wordt dan normaal gesproken zonder pc tussenkomst doorgegeven aan de kaart het enige knopje wat in mijn ogen daarvoor in aanmerking komt (interlay) moet helaas sinds kort aanstaan omdat ik anders paars beeld hebt. Het vage is dat het beeld wel gewoon goed is geweest. Ook het opnieuw inbrengen van de software heeft niet geholpen. versie 4.02 Weet iemand hoe dit komt? bv door storing van iets anders of verval van me pc?? Mijn tv is beneden inmiddels kapot dus ben eigenlijk opeens best wel afhankelijk van die kaart. Plzz help enzo dus :-(
Link naar reactie
als de publieke zenders goed zijn NED 1/2/3 enz en sbs6 enz niet kan het weer invloed hebben en een goed geaard stopcontact doet ook wonderen. bij mijn zoon hielp gewoon wat aan de aansluitingen zitten bij ingang kaart en andere eind beetje heen en weer bewegen totdat het goed is. succes P.S ik denk eigenlijk ook aan een defecte monitor :wink:
Link naar reactie
Nah ik ben nu bezig de software van versie 5.1 te downen, hopelijk doet dat het. En nee de monitor is niet kaputs en de aansluitingen zitten verder ook zo goed als vastgelijmd. Ben er toch best ziek van eigenlijk. Net alsof je op een trage pc een dvd kijkt. Kan het dan echt niet aan die pver/interlay modus liggen?? Pinnacle geeft verder geen info over deze klacht (boehoe) Bij andere tv kaarten bespreken ze me klacht wel en daar hebben ze het over die overlay modus. snik, nu maar hopen dat die 5.1 versie uitkomt brengt, dit is echt geen tv kijken . Pure ellende
Link naar reactie
* welke kaart heb je? er zijn verschillende * je zegt dat het opeens gebeurde, heb je niet een ander programma tussendoor geïnstalleerd? * programma verwijderen (pinnacle), nieuwste drivers van je vga kaart installeren en dan weer drivers Pin installern (bij mij hielp dat) * als dat niet helpt.....vrees dat je dan format c: moet doen * als dat niet helpt....nieuwe tv?
Link naar reactie
het is een pctv pro kaart. Op zich installeeer ik heel veel progjes, maar geen andere tv progjes of videoprogjes ofzo De pc is toevallig net al geformatteerd en dus ook de laatste vga drivers geinstalled. boehoe, was 1 van de eerste dingen die ik had gedaan, niet om die reden... maar goed Toch maar ff dus weer alles weghalen van pinnacle, paar regcleanertjes erdoorheen smijten en dan die 5.1 versie maar proberen. wie weet. begin nu best wanhopig te worden. nieuwe tv zit er voorlopig niet in, MAAR die oude blijkt het nu na een paar weken uit te hebben gestaan niet steeds meer uit te vallen, dus die zal het vast wel weer ff en maandje gaan doen iemand hier een verklaring voor?
Link naar reactie
Hoi, Mogelijke oplossingen voor je probleem (vooral de eerste is zeer belangrijk): - ervoor zorgen dat de Pctv geen gedeelde IRQ gebruikt - laatste Pctv software installeren - PPE- (Pinnacle PCI Performance Enhancer) tool installeren - moederbord drivers (opnieuw) installeren, bijv VIA 4-in-1 - directx (opnieuw) installeren - laatste of andere video driver installeren Gr, Jeroen.
Link naar reactie
thnx jeroen heeft iemand toevallig problemen met direct x 9?, bij mij deed niets het meer na die install. Kon gewoon nie eens meer booten. Wel via de cd van xp zou aan een fout liggen in me system32 dir van windows maar kon er niet 8erkomen wat het nou was. Dus maar weer een format ctje eruit gegooit en niet een image teruggezet maar op the hard way gewoon alles opnieuw installen. En dus dx8.1 maar installen en kijk Maakt niets uit boehoe. toch maar eens kijken of iets oudere drivers voor me graf en mobo werken die had ik nl in het begin ook ( 10 maanden terug toen hij het nog gewoon deed) laatste pinnacle software bijna klaar met downen dus die ga ik maar proberen en dat van die irq is ook een hele goeie. Nie eens aan ged8 :oops: . Ach ja vol goede moed gaan we verder. iig thnx voor jullie reacties :lol: grtzzz ook van Jeroen, what's in a name 8)
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...