Ga naar inhoud

CD-rom CD-Brander


Aanbevolen berichten

Hallo mensen, Ik zit met het volgende probleem. Een virus op mijn computer gehad. Yaha.W32 of zoiets. Verwijderd met removal tool. Virusscanner geupdate, alles gescand. geen virussen meer. Als ik nu windows 98 opstart wordt zowel mijn cdrom als brander niet herkent door windows. Wel in de bios van de computer. Dus als ik nu een cd erin stop. Gebeurt er niks. Ik kan dus ook niks installeren. de brander en cdrom drive staan ook niet meer in het config. scherm bij systeem. WIe helpt mij. Alvast bedankt Groetjes
Link naar reactie
Mensen even het volgende, probleem met het herkennen door windows van mijn cd spelers is verholpen. Maar nu probeerde ik voor de zoveelste keer een cd te branden. Nu kwam de volgende fout te voorschijn: Scsi/ide Fout scsi/ide fout. Wat moet ik hiermee doen? Opgezocht in nero naar de foutmelding, Bij het opstarten ctrl + a indrukken (gebeurt er trouwens niks) Je komt nu in het scsi device configuration. Je moet daar de volgende parameters veranderen, initiate sync negotiation: NO Maximum sync transfer rate: 5 of 10 Ik weet dus niet hoe ik hierin moet komen. Wie weet dat wel, en eventueel een andere oplossing? Later
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...