Ga naar inhoud

Aanbevolen berichten

Ik heb een vraag over mijn CD-Rewriter. Ik heb een AOpen CRW-4048 CD-Rewriter 40x12x48. Als ik er een audio CD of een CD-ROM in stop, dan geeft hij de volgende foutmelding: D:\ is not accessible. The request could not be performed because of an I/O device error. Weet iemand wat dit betekent en hoe ik het op kan lossen? Groeten Racer.
Link naar reactie
Eerst heeft m'n CD-Rewriter het wel goed gedaan. Het is sinds een paar weken dat hij het niet meer doet. Waar kan ik bekijken of dma aanstaat en of de master en slave instellingen goed staan? ('k heb niet zo veel verstand van computers). Ik ben ook al m'n stekkers nagelopen en die zitten (volgens mij) wel goed. Ik heb ze allemaal nog eens aangeduwd, maar het heeft helaas niet geholpen. Denken jullie dat het misschien ook aan de drivers kan liggen? Ik heb nieuwe drivers gedownload, maar die mag je alleen maar installeren in DOS, niet als je Windows hebt draaien. Maar ik weet ook niet hoe dat moet. Kunnen jullie me helpen?
Link naar reactie
Hmm.. iemand anders heeft me een link naar die driver gegeven, dit is de link er naartoe: http://club.aopen.com.tw/downloads/default...&Go.x=28&Go.y=0 Ze noemen het daar wel een driver, misschien is het ook wel firmware. Ik ben er nog niet mee aan de slag geweest onder windows. Ik draai windows 2000 professional. Er is laatst wel iets gebeurd met m'n pc, ik heb het vermoeden dat sindsdien de brander het niet meer doet. De tijd op m'n pc bleef telkens stil staan, ik ging toen mijn pc restarten, maar hij ging uit en niet meer aan. Ik heb toen mijn kast open gemaakt en alles aan gedrukt, en daarna ging m'n pc wel weer aan. Ook vertoonde m'n pc andere rare kuren, ik kon de taakbalk niet meer aanklikken, na restarten lukte het dan wel weer. Dit heb ik meerdere malen gehad, maar nu gebeurt dat niet meer. Ik heb niet speciaal iets met m'n brander gedaan, misschien dat ik onbewust iets verkeerd heb gedaan.. I dunno..
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...