Ga naar inhoud

pc geeft geen beeld


Aanbevolen berichten

Koppel hem eens volledig los (voeding aansluiting met pc en eventuele audio stekkertjes) laat hem even uitstaan sluit dan alles weer aan start je pc op en zet je monitor aan. Als dit niet werkt weet ik het niet. je drivers kunnen het bijna niet zijn. Ben bang dat er dan iets is doorgebrand Joost Ps: hoorde je een tik ofzo? een knal?
Link naar reactie
Iets dergelijks heb ik soms met mijn IBM monitor. Soms springt de monitor niet aan. Andere monitor aansluiten werkte wel. Toen de IBM monitor zo'n 10 seconden stroomloos gemaakt (netsteker eruit). Daarna gaf de monitor wel beeld. Ik weet niet of dit in mijn geval duidt op een defecte grafische kaart of monitor. Eerst dacht ik dat het aan de Hollywood kaart lag die ook in de computer zat. Zonder die kaart kreeg ik hetzelfde probleem, dus lag het toch aan wat anders. Die clear CMOS kun je ook proberen als de rest niet helpt.
Link naar reactie
zit er een videokaart in die pc?? zo ja, zet je stekker van je monitor eens terug op je moederbord (indien daar geen stekker, terug op brackuet die je ipv je videokaart steekt) en kijk of je dan beeld hebt. indien geen videokaart, leen eens bij een vriend zijn monitor en sluit deze eens aan, dan zie je direct of het aan je scherm ligt of niet. Het kan ook zijn dat het relais in je monitor kapot is waardoor je monitor niet automatisch meer aanslaat bij het krijgen van een signaal of dat het signaal niet meer doorgestuurd word om je monitor aan te zetten van je pc, dan moet je wel je moederord eens resetten (zie handleiding moederbord) indien je daar niet teveel van kent steek hem dan wel eens binnen bij een pc boer zodat je je moederbord niet reset voor eens en voor altijd (naar de ... dus). Anders weet ik het niet direct behalve dan als je iets zou hebben veranderd in het bios .
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...