Ga naar inhoud

win xp gecrasht, map niet toegankelijk


Aanbevolen berichten

ik heb een HD van een vriend waarvan win xp gecrasht is. Nu wil hij bestanden van hemzelf en gezinsleden wel bewaren maar deze staan onder de map Document and Settings. Als ik zijn HD in mijn comp. aansluit en ik wil die mappen van hun kopieren naar mijn HD, geeft de comp. de foutmelding dat de toegang geweigerd is. Logisch, per gebruiker heb je je eigen map waar niemand verder in kan komen. Nu heb ik al geprobeerd door met precies dezelfde gebruikersnamen en wachtwoorden aan te maken op mijn comp. om in die mappen te komen. Ook dit lukt niet. Terwijl op allebei HD's Win xp geinstalleerd is. Naar mijn inziens zou ik dus in die map moeten kunnen komen, van die gebruiker, waarmee ik ingelogt heb. Als het lukt om de mappen te kopieren, formateer ik kapotte HD, en installeer Win XP opnieuw, waarna ik de mappen van de gebruikers weer terug wil zetten op kapotte HD. Dit was mijn bedoeling. Weet iemand hoe ik dit probleem kan oplossen? Bij voorbaat bedankt! Groeten McCain
Link naar reactie
  • 3 weken later...

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...