Ga naar inhoud

te weinig pci sloten


Aanbevolen berichten

Het mobo hoeft zeker geen AGP te hebben en die 32 MB is shared en dat is inderdaad niet echt waar je op zit te wachten. Maar je komt niet echt verder als je er een andere PCI videokaart inzet. Athans ik geloof dat het leukste een Radion 8500 PCI is...... Kan al niet echt meer meedoen met een GF4 Ti4*** of nu zelfs de FX. Ik zou er dan ook eens goed overna denken of een nieuw Mobo ook niet van toepassing is.....
Link naar reactie
[quote:39dc9864b1="hallo0"]het is net een nieuwe computer maar de video kaart doet het gewoon helemaal niet meer. en er is geen agp[/quote:39dc9864b1]het is net een nieuwe computer maar de video kaart doet het gewoon helemaal niet meer. en er is geen agp. je moet naar de pcboer gaan voor garantie :lol: en als dat niet lukt koop dan een extern modem dan heb je wel een pci slot over :P
Link naar reactie
Nieuwe pc zonder AGP?!!! en een video kaart onboard!! Dat zijn twee dingen die niet kunnen voor een Nieuw systeem. Ik weet niet of je het systeem nog mag/kan omruilen want gebruik dan de comentaar dat het systeem niet meer van deze tijd is. Als je niks krijgt ( zal wel moeten kunnen ) kan je zelf nog een moederbord kopen. Onderaan deze site ( koopjes )kan je vast wel een mooie moederbord vinden die geen Videokaart onboard heeft, maar Wel AGP slot heeft. ( een video kaart die onboard zit kan heel moeilijk doen als er een andere video kaart in zit. ) Succes, NoNoAD
Link naar reactie
Hahaha pas op plextor gaat door het lint, als ik jou was zou ik maar even reageren of zn berichtjes, is inmiddels al de derde keer dat ie dat zegt :lol: Maar jah dat is inderdaad de enigste oplossing. Als je je modem er niet uit wil knikkeren. Blijft er niks anders over dan of een nieuwe mobo kopen of houden wat je nu hebt en helemaal niks veranderen grtz
Link naar reactie
Beste Hallo0, Hier dan nog een poging om je ervan te overtuigen dat het eruit gooien van je modem of het kopen van een nieuw moederbord de beste oplossing is. Een beetje videokaart heeft tegenwoordig een AGPslot nodig. Dat komt omdat de graphics van tegenwoordig veel van je systeem eisen. De communicatie tussen een AGPkaart en je processor gebeurd met 266MB/s. Voor de komst van AGP was PCI de aangewezen manier voor het aansluiten van grafische kaarten. De doorvoersnelheid ligt daar op 133MB/s. De doorvoersnelheid van USB is 1.5MB/s, voor USB 2.0 ligt de doorboer op 60MB/s. De doorvoersnelheid van je parallelle poort weet ik niet uit m'n hoofd, maar die ligt zeker onder de 1.5MB/s van USB 1.0. Ik heb in mijn huidge systeem een Asus V3800 AGP kaart zitten met nVidiaTNT2 Ultra chip en 32MB RAM. Aangenomen dat jouw 32MB kaartje iets minder presteert, omdat'ie onboard zit (of het moet een mobo met nforce chipset zijn), zie je dus al dat je daarvoor een AGPslot nodig hebt. Als jij er grafisch gezien op vooruit wilt gaan, moet je dus altijd een AGPkaart nemen. Anders komt er zeker geen snelheidswinst uit, alleen maar frustratie. Of niet Plextor? ;) Succes met de aanschaf van je nieuwe mobo!
Link naar reactie

Om een reactie te plaatsen, moet je eerst inloggen

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Herstel opmaak

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Populaire leden

    Er is nog niemand die deze week reputatie heeft ontvangen.

  • Leden

    Geen leden om te tonen

×
×
  • Nieuwe aanmaken...